Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@amza1 Opisz sytuację bardziej szczegółowo. Dlaczego chcesz zaznaczać zwrot skoro nie otrzymałeś towaru?
Nie zwracaj tylko załóż dyskusje: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
Towar miał być dostarczony do 16,08 a nie był,byłem zmuszony kupić drugi z winy firmy inpost 19,08 zrobiłem zwrot do nadawcy ale do tej pory nić się nie dzieje sprzedawca rzuca na mnie ze ja mam to wszystko załatwiać .
Niczego nie musisz, napisałem co masz zrobić, masz tam pomoc Allegro.
W dniu dzisiejszym dostałem następującą informacje w z związku z zaistniałą sytuacją proszę o informacje jak postępować
| Nowy termin doręczenia paczki kurierskiej został ustalony na: 2022-08-30
|
@amza1 Podaj mi proszę numer zamówienia, którego dotyczy ta sytuacja.
Nie wiem czy o to chodziło numer przesyłki to 531000016234341060071253
Dalej sprawa jest nie rozwiązana z inpostem co do przesyłki kurierskiej dalej nie otrzymałem towaru
@amza1 Czy kontaktowałeś się w sprawie tej przesyłki bezpośrednio z InPost? Jeśli nie, zrób to teraz przez tę stronę: https://inpost.pl/kontakt.
Tak informowałem się z infolinią i cały czas słyszę ze wyślą a do tej pory i nic