Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
dzień dobry,
2 miesiace temu zamowilam paczke z kosmetykami, ktore bardzo mnie uczulily i nie nadaja sie do mojej cery, pisalam ze sprzedajacym i mam odeslac paczke ale w zwiazku z tym, ze kosmetyli byly kupione 2 miesiace temu nie mam opcji zwrotu towaru wchodzac w zakladke moje zakupy. W jaki sposob mam to rozwiazac?
@izabelatoporek18 Odsyłasz jako reklamację na koszt sprzedawcy, o ile towar był niezgodny z opisem. Sprzedawca musi Ci zwrócić w takiej sytuacji koszt odesłania. Jeżeli towar był zgodny z opisem i sprzedawca zgadza się na zwrot mimo to, odsyłasz na własny koszt, dowolną metodą, na adres podany w zakładce Zwroty lub Reklamacja na aukcji.
Takiego zwrotu nie musisz robić ze strony Allegro, można tradycyjnie.
Sprzedawca opłacił wysylke i wyslal mi etykiete na emaila. Sprawa rozwiazana bardzo szybko. 🙂
zapakować i zanieść na Pocztę .
mdrogeria O, rozwiązane. 😀😀😀
A tak poważnie, to podziwiam sprzedawcę.
Nie dalej jak wczoraj dyskutowaliśmy na temat zwrotu produktów tzw higienicznych.
Temat nadal otwarty.
@izabelatoporek18 jeśli sprzedawca zgodził się przyjąć, to spakuj i odeślij, lub spytaj się czy może oferuje usługę podesłania kuriera 🙂 jak nie to paczka i wyślij na adres sprzedawcy.
Wygodna opcja https://inpost.pl/SzybkieNadania lub poczt czy inny przewoźnik