anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak mogę zwrócić produkt po upłynięciu 14 dni? Korzystam z dwuletniej gwarancji na produkt- ustalone

Client:48725250
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry

Poproszę o odblokowanie opcji „zwrot towaru”, ponieważ po ustaleniu z sprzedający, mogę skorzystać z 2 letniej gwarancji na produkt i ustaliliśmy, ze mam odesłać niedziałający głośnik jbl. Opcja Zwrot towaru była dostępna tylko 14 dni, a ja musze wygenerować etykietę zwrotna po upływie roku. Pozdrawiam serdecznie 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Client:48725250 niee ! , na zwrot konsumencki Masz 14 dni , a składasz reklamację , w takim przypadku sprzedawca ma obowiązek odebrać od Ciebie przedmiot , może podesłać kuriera lub przesłać Ci opłaconą etykietę do nadania , wybór należy do Ciebie . 

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@Client:48725250 możesz też uzupelniając @mdrogeria odeslać sam i ponieść koszt a fakturę / rachunek za odesłanie okazać sprzedawcy np wysyłając zdjęcie w dyskusji do zwrotu ci środków poniesionych na wskazane przez ciebie konto bankowe

oznacz moderatorów

Client:48725250
#7 Wielbiciel#

Bardzo dziękuje!

oznacz moderatorów

Client:48725250
#7 Wielbiciel#

Bardzo dziękuje! 

oznacz moderatorów

pecela
#18 Luminarz#

@az1rael

OP pisze o gwarancji, a nie niezdolności z umową. Tu obowiązują zapisy z karty gwarancyjnej. 

 

@Client:48725250

Gwarantem dla produktów marki JBL jest Support Sp. z o.o. Sp. k. w Katowicach. W celu skorzystania z gwarancji należy wypełnić formularz na stronie https://www.jbl.com.pl/reklamacja

Reklamowany przedmiot wysyłasz na adres

Audio Video Serwis
Ul. Bohaterów Monte Cassino 1
40-231 Katowice
tel.: 032 / 255-21-48
e-mail: info@jblserwis.pl

W przesyłce musi być formularz zgłoszenia, kopia dowodu zakupu i polska karta gwarancyjna. Wysyłasz na swój koszt, a serwis na podstawie dowodu zakupu usługi kurierskiej zwraca koszt wysyłki (paragon lub faktura, list przewozowy czy etykieta nie jest dowodem zapłaty określonej kwoty).

Jeżeli chcesz skorzystać z pośrednictwa sprzedawcy to wysyłasz na swój koszt. Nie jest on zwracany (gwarant pokrywa koszt wysyłki od ciebie do serwisu, a nie od ciebie do sprzedawcy). 

oznacz moderatorów