Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Reklamowany towar nadjesz zgodnie z tym co masz napisane w ofercie"REKLAMACJE", możesz skontaktować się wcześniej ze sprzedającym , najlepiej zrobić to (jak nie minęło 180dni) przez zakładkę dyskusjęhttps://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa: po rozpatrzeniu reklamacji koszt odesłania>który w momencie nadania przesyłki pokrywasz Ty> sprzedający Ci zwraca.
"Reklamowany towar nadjesz zgodnie z tym co masz napisane w ofercie..."
@gorzki_2009 Myślę, że będzie dla Ciebie lepiej, jeśli nie posłuchasz rady LWA i nie będziesz próbował nadjeść towaru. Nie chodzi tylko o to, że towar może być niejadalny i spowodować rozstrój żołądka, ale również o to, że sprzedawca może nie uznać reklamacji, jeśli reklamowany towar będzie nadjedzony.
Na swój koszt. A jeśli sprzedający uzna reklamację to powinien te koszty zwrócić.
@gorzki_2009 Cześć. 🙂 Reklamowany produkt zwracasz na swój koszt. Po uznanej reklamacji sprzedający powinien zwrócić Ci koszty, które poniosłeś.