Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, mój problem polega na tym że podczas zakupu opłaciłem go 3razy czyli cena byla około 150zl ja zapłaciłem 350zl. Stalo sie tak ponieważ dostałem komunikat o płatności nie udanej i powtórzyłem ponownie dwukrotnie, po czym odpuściłem. Nastepnego porankapatrze a z konta bankowego sciągnieto wielokrotność. Próbowałem znaleść kontakt do Allegro żeby cała sytuacje wyjaśnić i bez żadnych efektów. Może ktos podpowie co moge w tej sytuacji zrobiś niby jakąś reklamacje wysłałem ale bez odzewu. a płatności dokonałem 24-02 i czas leci.prosze o wyjasnienie co moge zrobic. Pozdrawiam Sebastian.
@Szynszylforlife czy to na pewno było na Allegro lub na koncie, z którego piszesz? Ostatnie zamówienie na tym koncie zostało zrobione 23 lutego.
Co do zasady, o ile zamówienie zostało złożone na Allegro, dodatkowe płatności wracają w ciągu kilku dni na konto, z którego została wykonana płatność, czyli jeśli to było 24 lutego, środki już dawno powinny się "odbić" i wrócić na Twoje konto.
Wyjątkiem jest tutaj przelew tradycyjny zlecany na poczcie lub w banku, wtedy środki trafiają na konto techniczne placówki.
tak napewno to było na allegro płatność przelew za pomocą PayU dokładnie z konta zniknęło 465,59zł a nie 350zl jak napisałem wczesniej data operacji 23-02-2025 niedziela z banku Santander. Mam pdf z przelewem i datą zaksiegowania tylko nie wiem czy tu moge dodać ze wzglegu na bezpieczenstwo. Zwrotu nie otrzymalem sprawdzałem ponownie. Pozdrawiam.
@Szynszylforlife W tej sytuacji skontaktuj się z nami przez formularz i podeślij w załączniku potwierdzenia płatności. Nasi doradcy zweryfikują sprawę z operatorem płatności.
Niestety opcja Formularz nie pomaga po wypełnieniu wszystkiego i wiadomości od Bota Alliny wybieram "chcę dodać te informacje" i wracam do poprzedniego okienka z wiadomościa napisaną przeze mnie i nic nigdzie nie moge dodać , czekam na emaila, zobaczymy.
Witam ,czy moge poprosić o kontakt mailowy bym mógł opisać cały problem i przesłać całą dokumentacje bądz prosze o info gdzie moge napisaćby rozwiązać tą sprawe . Wypełniłem Formularz i nikt nie odpisał na niego, zrobiłem to juz wielokrotnie. Prosze o pomoc i informacje.
@Szynszylforlife nie widzę na Twoim koncie żadnego zgłoszenia. Skontaktuj się proszę, przez ten formularz, wybierz jako metodę kontaktu tą, która jest dla Ciebie najbardziej dogodna i potwierdź chęć kontaktu na końcu. Jeśli pojawia się jakiś komunikat w trakcie zamawiania rozmowy lub wysyłania zgłoszenia - to daj proszę znać jaki dokładnie (pomocny będzie zrzut ekranu z widocznym problemem).