anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

jak odzyskać pieniądze za zakup opłacony wielokrotnie?

Szynszylforlife
#7 Wielbiciel#

Witam, mój problem polega na tym że podczas zakupu opłaciłem go 3razy czyli cena byla około 150zl ja zapłaciłem 350zl. Stalo sie tak ponieważ dostałem komunikat o płatności nie udanej i powtórzyłem ponownie dwukrotnie, po czym odpuściłem. Nastepnego porankapatrze a z konta bankowego sciągnieto wielokrotność. Próbowałem znaleść kontakt do Allegro żeby cała sytuacje wyjaśnić i bez żadnych efektów. Może ktos podpowie co moge w tej sytuacji zrobiś niby jakąś reklamacje wysłałem ale bez odzewu. a płatności dokonałem 24-02 i czas leci.prosze o wyjasnienie co moge zrobic. Pozdrawiam Sebastian.

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Szynszylforlife czy to na pewno było na Allegro lub na koncie, z którego piszesz? Ostatnie zamówienie na tym koncie zostało zrobione 23 lutego. 
Co do zasady, o ile zamówienie zostało złożone na Allegro, dodatkowe płatności wracają w ciągu kilku dni na konto, z którego została wykonana płatność, czyli jeśli to było 24 lutego, środki już dawno powinny się "odbić" i wrócić na Twoje konto. 
Wyjątkiem jest tutaj przelew tradycyjny zlecany na poczcie lub w banku, wtedy środki trafiają na konto techniczne placówki. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Szynszylforlife
#7 Wielbiciel#

tak napewno to było na allegro płatność przelew za pomocą PayU dokładnie z konta zniknęło 465,59zł a nie 350zl jak napisałem wczesniej data operacji 23-02-2025 niedziela z banku Santander. Mam pdf z przelewem i datą zaksiegowania tylko nie wiem czy tu  moge dodać ze wzglegu na bezpieczenstwo. Zwrotu nie otrzymalem sprawdzałem ponownie. Pozdrawiam.

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@Szynszylforlife W tej sytuacji skontaktuj się z nami przez formularz i podeślij w załączniku potwierdzenia płatności. Nasi doradcy zweryfikują sprawę z operatorem płatności. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Szynszylforlife
#7 Wielbiciel#

Niestety opcja Formularz nie pomaga po wypełnieniu wszystkiego i wiadomości od Bota Alliny wybieram "chcę dodać te informacje" i wracam do poprzedniego okienka z wiadomościa napisaną przeze mnie i nic nigdzie nie moge dodać , czekam na emaila, zobaczymy. 

oznacz moderatorów

Szynszylforlife
#7 Wielbiciel#

Witam ,czy moge poprosić o kontakt mailowy bym mógł opisać cały problem i przesłać całą dokumentacje bądz prosze o info gdzie moge napisaćby rozwiązać tą sprawe . Wypełniłem Formularz i nikt nie odpisał na niego, zrobiłem to juz wielokrotnie. Prosze o pomoc i informacje.

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@Szynszylforlife nie widzę na Twoim koncie żadnego zgłoszenia. Skontaktuj się proszę, przez ten formularz, wybierz jako metodę kontaktu tą, która jest dla Ciebie najbardziej dogodna i potwierdź chęć kontaktu na końcu. Jeśli pojawia się jakiś komunikat w trakcie zamawiania rozmowy lub wysyłania zgłoszenia - to daj proszę znać jaki dokładnie (pomocny będzie zrzut ekranu z widocznym problemem). 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów