Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witajcie .
Jestem nowym użytkownikiem i nie ogarniam jeszcze wielu tematów.
Podpowiedzcie mi proszę gdzie lub jak ustawić wysyłkę prośby do kupującego o ocenę dostawy i produktu ?
Bo widzę , że tak sami od siebie to chyba jeden na pięćdziesięciu coś doda 🙂
dziękuje za podpowiedzi
tamaison allegro automatycznie przypomina prośbą o ocenę transakcji , sam nic nie wysyłaj może mieć wręcz odwrotny skutek do zamierzonego .
Dziękuję. To ja chyba trafiam na tych opornych 🙂 Przesyłki w czasie , produkt ok .........ale ......kupujący nie bardzo chętni 🙂
@tamaisonNiestety takie prośby praktycznie w ogóle nie działają. Ja dostaję oceny za jakieś 25% sprzedanych ofert - nic nie poradzisz. Pracuj nad wysoką jakością obsługi i możliwie szybkimi wysyłkami - to najlepsza droga do zadowolonych klientów a tacy chętniej wystawiają oceny.
tamaison liczba ocenianych transakci w stosunku do zrealizowanych na przełomie ostatniego roku - półtora spadła o POŁOWĘ i nic się z tym nie da zrobić , chyba ,że w końcu allegro pochyli się nad tematem .
@tamaison Masz bardzo ciekawy asortyment i stuprocentowe zadowolenie dotychczasowych klientów. Myślę, że to tylko kwestia czasu, kiedy przybędzie pozytywnych komentarzy na Twoim koncie 🙂
Na wystawienie oceny jest 90 dni od momentu zakupu - często klienci decydują się zamieścić swoją opinię tuż przed upływem tego czasu.
Z racji tego, że jesteś nowym sprzedającym, serdecznie zapraszam Cię do udziału w bezpłatnych webinarach i kursach organizowanych przez Akademię Allegro. Po ukończeniu kursu otrzymasz certyfikat, a na webinarach masz okazję zadać pytania ekspertom Allegro. Myślę, że jest to świetna okazja na zwiększenie swojej wiedzy o serwisie. Jutro o 11:00 odbędzie się bardzo ciekawy webinar dotyczący komentarzy i dyskusji, a także dobrych praktyk, które pozwolą zachować dobre relacje z klientami. Oto link: https://allegrogroup.clickmeeting.com/komentarze-i-dyskusje-zasady-ktore-pomoga-zachowac-dobre-relac...
@tamaison Klienci nie wystawiają pozytywnych ocen z winy sprzedawców. Dawniej, kilka lat temu, sprzedawcy za każdy negatyw karali kupujących negatywem odwetowym, dlatego Allegro zabroniło sprzedawcom wystawiać kupującym jakichkolwiek ocen. Teraz kupujący po wystawieniu pozytywa nie otrzymuje z tego powodu pozytywa w podzięce, więc po prostu nie wystawia pozytywów.
Nie zgodzę się , od nas dostali podziękowanie :):)
Mamy taką zasadę , też jesteśmy klientami i traktujemy naszych kupujących tak jak sami chcielibyśmy być potraktowani 🙂 ......póki co jest tych podziękowań niewiele bo i komentarzy jeszcze nie ma za dużo 🙂 ......ale z pewnością nie zaniechamy takich działań
dzięki
a jak wyslac podziekowania do klientów bez loginu
Każdy ma jakiś login , niektórzy mają tylko "client:1_______ .Jak chcesz podziękować komuś kto u ciebie robił zakupy to masz jego numer tel. i możesz mu podziękować SMS-em.
Czyli w centrum wiadomosci klientowi z numerem ale bez loginu nie da sie wyslac tu wiadomosci, tak? pozostaje sms
np. Client:44052296 to jednocześnie login
Juz kumam-dziekuje za odpowiedz i pomoc
Najfajniejszą formę podziękowania jaką widziałem idbierając paczkę @Aguro-by-Barons to był woreczek strunowy, w woreczku karteczka odręczna taka zrywka z podziekowaniem za zakupy i prośbą o ocenę i lizak czy 2 kukułki cukierki w środku allegro utrudniło bardzo ostatnimi czasy wystawianie ocen bo trzeba przeklikać się przez tonę jakiegoś badziewia i akceptować i kupujacy nie ogarniają więc niezbyt im się chce wystawiać oceny
Śmieci dodatkowe, ulotki podziękowania nie wpływają dobrze na kupujących.
@LEW433 No chyba nie na wszystkich , niektórzy lubią dostać wizytówkę lub inny drobiazg z logo firmy . Jeszcze nikt u mnie nie narzekał a o dobrych i stałych klientów warto dbać .