Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
witam. Mam program smart.
I chciałam rozłożyć zakupy na raty . I jest opcja na 3 raty jeżeli ma się smart. Ja ta opcje posiadam a mimo wszystko nie mogę zaznaczyć tej opcji na 3 raty .
Dlaczego ?
@Anaa_19 Cześć 🙂 A co konkretnie się dzieje, że nie możesz rozłożyć zakupu na raty? Pojawia się jakiś komunikat?
Miałam kilka możliwości rozłożenia na raty , 3, 6 itd. Żeby na 3 raty to trzeba było być smart . Założyłam ten smart. Ale dalej nie mogłam wybrać opcji na 3 raty...
@Anaa_19 Żeby zweryfikować sprawę, potrzebowalibyśmy zrzutu ekranu, na którym pokażesz, że ta opcja jest dla Ciebie niedostępna. Czy możesz załączyć tutaj taki zrzut?
Nie w każdej ofercie da się tak kupić podeślij link do oferty.