Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłam 2 paczki, które dostarczyli kurierzy. Chciałam je zwrócić i zwroty mogły być jedynie przez Pocztę Polską (SMART). Pierwszej paczki nie dało się odesłać bo "niby" numer przesyłki już był wykorzystany (choć do zwrotu miałam 10dni) a drugiej też nie mogłam odesłać bo numer umowy był nieaktywny. Stwierdziłam, że zapłacę 17zł za zwrot bo paczka była droga. Przepisałam dane z wygenerowanej etykiety. Okazało się, że paczka poszła do zupełnie innej firmy, bo etykieta zawierała złe dane. Znowu musiałam zapłacić 18zł za wysyłkę na poprawny adres. Jak to jest, że przez SMART-a można robić darmowe zwroty, wybieram Pocztę która jest jedyną bezpłatną opcją i idąc na Pocztę Polską nie da się tego odesłać a do tego etykieta miała zły adres. 2 takie zdarzenia to za duzo.
@monikavex Napisz do nas przez formularz kontaktowy, a nasi doradcy pomogą Ci w złożeniu reklamacji. 🙂