Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Sprzedawca nie chciał podanych do złożenia reklamacji, a poza jego nikiem, nie mam dostępu do żadnych danych, nie ma tej oferty, złożyłam więc reklamację we wiadomości, minął termin na rozpatrzenie, sprzedawca nie raczyłmopowiedzieć na żadne wiadomości, ani na fakt informowania go, że termin na odpowiedź na reklamację minął przez tydzien po, kontakt z allegro, bo mimo, że jestem klientem smart, którzy ciągli mówli, że za każdym razme nakłaniają go do kontaktu od 25 listopada, aż wreszcie pozwolono mi złożyc wniosek z allegro protect, a pracownica joanna odpowiedziała, że wniosek wstrzymuje, i znowu mijają dni, bo ona wciąz daje czas wypowiedzieć się sprzedawcy, nawet dziś odpowiedziała, że zapoznała się i wciąz czekamy. tak będziemy czekać wieki. sprzedawca pyta, a gdzie reklamacja, a ja otwórz plik wysłany, a sprzedawca milczy, a pracownica i tak stoi po jego stronie. rozmawiałam z allegro powiedzieli, że reklamacja powinna być uznana, bo minął jej termin i powinnam dostać pozytywną odpowiedź z wypełnionego wniosku, i mam oczekiwać na odpowiedź, a pracownica zajmująca się wnioskiem joanna znowu dzisiaj, czekajmy.
co robic, bo joanna wiadomo, że mi nie odda tych pieniędzy z allegro ptotect, a sprzedawca nie ma oferty, nie ma jego danych poza tym nikiem, sprzedawca rznie glupa, odczytuje wiadomosci i ma gdzies, albo zadaje glupie pytania, a gdzie sa opisy wad, a ja otworzyc w pliku, trzeba plik z reklamacja, a sprzeadwca po tym znowu milczy, po co mialby otworzyc plik, czy ten czy inny, nie zrobił tego do tej pory.
można tu podać link do tego konta bez problemu, to nie jest poufne.
[edycja]
dziwne, ja pod tym nikiem widzę ogromny działający sklep i tylko jeden wyskakuje.
Ten sklep ma dane do reklamacji:
Dziękuje. czy jest podany tez adres e-mail? To bedzie rowniez dotyczylo oferty mojej, ktora nie istnieje, mam nadzieje.?
To jest sklep-gosia ale daj link albo coś co dotyczy twojej oferty!
sprzedawca nie chcial podac danych, gdzie, jak wyslac reklamacje, allegro kontaktowlao sie z nim, zeby podal, nie chcial. skoro nie istnieje oferta, wyslalam reklamacje w koncu we wiadomosci oraz zalaczylam dowody. sprzedawca odczytywal wiadomosci, rejestrowal i tyle. gdy allegro po terminie uznania reklamacji nadal kazalo mu sie odezwac, brak odzewu. W koncu zlozylam wniosek, wstrzymali go, a sprzedawca zadaje pytania typu: nie odpisane sa wady. JA odpowiadam sa opisane w reklamacji. sprzedawca, nadal nie ma przedstawila pani wad, wiec znowu moja odpowiedz wady sa opisane w reklamacji z tytlu rekojmi,prosze otworzyc plik. sprzedawca milczy, zalaczylam tez 22 zdjecia dotyczace wad. sprzedawca rejestruje i tyle wiadomosci. odpowiedzial tez, to zloz reklamcje, na co ja zlozona zostala, prosze patrzec na wiadomosc z plikiem reklamacja z tytulu rekojmi. i tak w kolko. nie wysylalam produktu, bo na pytania, zeby podal, gdzie odeslac nie odpowiada, a skoro oferty nie ma, to zeby miec pewnosc gdzie. jak pytam o dane, zeby podal, brak odpowiedzi.
Toście się dobrali. Słaby sprzedawca i klient obcojęzyczny. Reakcja jak komendzie głównej gwarantowana.
No jest z tego sklepu. Al eon ma dane do reklamacji, te które wkleiłem.
za 437zł były?
To już wiemy.😁
No to wydaje się banalne, z takiego sklepu wyegzekwować reklamacje przez allegro. Nawet jak dadzą z protect, to i tak ściągną z Gosi kasę, tak maja w regulaminie. prosta sprawa, ale może trwać.
Tak duży sklep i jakieś problemy?
jest tylko nick, a allegro nie podalo mi danych, sprzedawca odczytuje wiadomosci, ale nie chce podac zadnego info. Moge podac tutaj nick? allegro poprzez messengera uznalo, ze reklamacja jest zasadnam gdyz sprzedawca nie odpowiedzial w terminie i zlozylo reklamacje ma odrzucenie wniosku z allegro protect przez pania Joanne. wlasnie pytam allegro, co z ta sprawa reklamacji na wniosek i okazalo sie, ze sprawe niejako przeciwko sobie rozpatruje pani Joanna, ta sam osoba. Ta sama pani Joanna dzis uznala, ze wniosek wciaz wstrzymuje i wciaz czeka na wiadomosci od sprzedajacego. allegro wlasnie mnie poinformowalo, ze beda rozpatrywac reklamacje w ciagu 14 dni.
Twórca wątku nie chce złożyć reklamacji tylko skargę na pracownika allegro, tego tematu powinna dotyczyć odpowiedź. Jeśli ktoś wie niech udzieli informacji gdzie można się poskarżyć.
Np. w szkole można było poskarżyć się Pani, albo mamie w domu, a gdzie poskarżyć się na allegro?
co prawda to prawda
prawdopodobnie wypelnilam prawidlowo skarge opierajac sie na przeszukiwaniu internetu i wg wiadomosci otrzymanej na messengerze od pracownika allegro. niemniej jednak reklamacje na nieuzwgledniony wniosek z allegro protect opisany przez innego pracownika allegro, ktory zapoznal sie ze wszystkimi wiadomosciami i uznal ze pomoc z wniosku jest zasadna, gdyz sprzedawca nie odpowiedzial w terminie na reklamacje, trafil do tej samej osoby, do pani Joanny rozpatrujacej wniosek. Pani odpowiedziala, ze sie zapoznala sie i ze i tak jeszcze czekamy znowu na wypowiedzi sprzedajacego, ktory nic nie odpowiada, a jak odpowie to pyta: a gdzie sa wady wypisane, na co ja odpowiadam w zlozonej reklamacji, po czym pan znowu milczy, i tak w kolko.
ciekawe, czy skarga na prace pani Joanny zwiazanej z tym wnioskiem tez trafi do P. Joanny?
Sklep firma jest aktywny, we wiadomosciach moge pisac, ale nie ma oferty, jaka kupowalam i nie ma danych.
Podaj link do sklepu nie nazwę, bo wyskakuje inny sklep.
...to chyba jakiś prank, my się tu produkujemy a założyciel wątku coś kręci z podaniem linka, bo nie wierzę że tak duży sklep nie reaguje na interwencje allegro. Chyba jednak chodzi tylko o ta skargę wyżej na pracownika allegro, Moderacja powinna się wypowiedzieć, bo to nie powinno być tajemnicą.