
Annarumniak
#8 Zapaleniec#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
07-01-2021
12:39
Witam.
Zakupilam tablicę magnetyczną. Wplacilam blikiem. Niestety towaru nie otrzymałam i pieniędzy też. Kontaktu ze sprzedajacym nie ma żadnego. Pisalam do allegro . Oni też nie mogą sie skontaktować ze sprzedającym. Mam wystąpić o rekompensatę. Uzupełniając wniosek trzeba zaznaczyć jak wplacalam. Blika nie ma wymienionego. A jak zaznaczam przelewy to wyswietla mi sie zeby wpisać nr konta sprzedajacego. A ja mam tylko nr referencyjny.
oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

markam43
#13 Ambasador#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
07-01-2021
12:43
@AnnarumniakZaznacz we wniosku, że płaciłaś przez Allegro Finanse, wtedy nie musisz podawać żadnych numerów kont.
oznacz moderatorów

Annarumniak
#8 Zapaleniec#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
07-01-2021
17:10
Dziękuję.
oznacz moderatorów