Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
marcin-reno ha , z tego co mi wiadomo tylko Pocztex umożliwia edycję danych adresowych .
@marcin-reno Po zakupie?
W systemie już nie zmienisz, skontaktuj się ze sprzedawcą i podaj mu właściwy adres.
Możesz też anulować zakup w zakładce Moje zakupy i kupić ponownie to samo, podając właściwy adres.
taaaaa..... i szlag trafi ,,smart ,,
tak się nie da właśnie bo nadawca drukuje z systemu tylko
marcin-reno niestety masz rację , poproś kupujacego żeby anulował zakup i dokonał ponownie , albo niech dopłaci za przesyłkę . Inaczej to nie przejdzie .
tylko jak anuluję zakup to towaru nie bedzie by ponownie dziś od ręki go kupić
@marcin-reno Taki "chodliwy" towar?, zrobiłeś błąd nie chcesz anulować, najlepszy kontakt ze sprzedawcą i dopłata do przesyłki.
@marcin-reno Towar będzie. Po anulowaniu kupujesz to samo o tego samego sprzedawcy ponownie.