Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Koresponduje z firmą DPD na temat zwrotu produktu. Podałem zły adres (nie podałem numeru domu). DPD żąda aktualizacji danych a system na to nie zezwala. Co mam zrobić? To nie jest wina sprzedawcy, ponieważ ten stara się mi pomóc, ale jesteśmy bezradni.
Chciałbym zaktualizować adres odbioru podając numer domu i mieszkania. Natomiast DPD nie potrafi sobie poradzić z tak wielką zmianą. Potrafią jedynie nie zrealizować usługi. Jestem nie zadowolony z usług tej firmy. Adres odbioru to:
[edycja]
@robdomel Cześć. 🙂 Przykro mi, ale jako Allegro nie mamy możliwości zmiany adresu dostawy, który został podany kurierowi. Paczkę można przekierować z poziomu tej strony: https://mojapaczka.dpd.com.pl/login. W razie problemów kontaktuj się bezpośrednio z DPD.