Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zgłosiłam zwrot towaru poprzez pocztę polską natomiast poczta Polska nie chce przyjąć zwrotu w ramach Allegro Smart ponieważ paczka przekracza wielkość półtora metra napisałam dyskusję do sprzedającego i powiedział że trzeba zmienić przewoźnika i nie umiem tego zrobić proszę Allegro o zmianę przewoźnika z poczty polskiej na DPD i możliwość wydrukowania nowej etykiety zwrotu
W DPD także maksymalna długość paczki to 1,5 m. Jest to limit ustawowy.
A twoim przypadku, niestety nie nadasz samemu tej paczki. Zgodnie z prawem w takim przypadku obowiązek odbioru zwracanego towaru, spoczywa na sprzedawcy, ale jak był to zakup ze Smartem, to zwrot powinno zorganizować Allegro.
Napisz do Allegro przez formularz kontaktowy https://allegro.pl/pomoc/kontakt
@Monika19-86 skontaktuj się z nami przez formularz. Doradca wygeneruje dla Ciebie odpowiedni zwrot.