Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry.
Dziś odebrałem towar który okazał się być z wadą. sprzedający polecił by odesłać zwrotem smart i wyśle nowy. przy próbie wygenerowanie zwrotu mogę wybrać tylko opcję samodzielnego zwrotu na własny koszt. Dlaczego? Mam smart.
@Ciameq zażądaj od sprzedawcy etykiety do nadana , nie ma prawa wymagać od Ciebie zwrotu w ramach smart , bo za to płacimy wszyscy .
@mdrogeria za to zapłacił @Ciameq kupując smarta
od kiedy jesteś obrońcą zysków allegro, wiesz ile zarabia ich ceo?
@RED tyle już tu jesteś i nie zdajesz sobie sprawy z tego , że za ,,darmowe zwroty ,, też płacimy ? ... nie nie allegro , to my klienci i sprzedawcy płacimy
@Ciameq czy chodzi o zamówienie Podłogowa mata pod fotel 140cm Klocki MC 2,2mm? Jeżeli tak, to w tym przypadku miałeś darmową dostawę, jednak nie w ramach Smart! a zagwarantowaną przez sprzedawcę dla zakupów powyżej konkretnej kwoty. W takim przypadku nie ma możliwości darmowego zwrotu w ramach Smart!. Skontaktuj się ze sprzedawcą i poproś o przesłanie opłaconej etykiety.