Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłem przedmiot ze Smart wysyłką. Ale przez przypadek wybrałem opcję wysyłki za opłatą, nie Smart. Jak teraz to zmienić?
@szym6661 Anulować zakup i zakupić powtórnie.
Nie widzę opcji Anuluj Zakup.
@szym6661 a zapłaciłeś ? jak nie to anuluj płatność i ponów sposób dostawy i płatności 🙂
Nie zapłaciłęm, ale nie ma opcji anulowania. W helpie Allegro piszą, że Sprzedający ma możliwość wyłączenia anulowania zakupu. Dobra, muszę się skontaktować wtedy z nim bezpośrednio. Więcej mieszania z tym anulowaniem przez wyłączenie tej opcji.
@szym6661 Jak nie zapłaciłeś, to nie kupiłeś, nie masz w zakładce "moje zakupy" Kup ponownie wówczas i dokończ zakupy>
@szym6661 Powyżej lew wprowadza Cię w błąd. Do zakupu dochodzi przed zapłatą, po kliknięciu Kupuję i płacę. Skoro nie masz opcji anulowania przez Allegro, anuluj zwyczajnie, czyli wyślij sprzedawcy mailem pisemną rezygnację z zakupu - odstąpienie od umowy. Podaj swoje dane, jego dane, nazwę przedmiotu i poinformuj, że rezugnujesz. Potem kup ponownie, wybierając odpowiednią opcję dostawy i zapłać.