anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient nie odebrał przesyłki- co dalej?

Sunny_Vape
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,

Mam sytuację, w której klient nie odebrał przesyłki i wróciła ona do mnie.

Co dalej? W sytuacji, w której kontaktuje się z klientem i powiadamiam go, że paczka wróciła. 

Rozumiem ,że ponowny koszt przesyłki ponosi klient, ale jak to sfinalizować ? Za pobraniem?

Co jeśli nie mogę się skontaktować z klientem ?

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Sunny_Vape nic sam nie kombinuj , czekaj na wiadomość zwrotną od klienta .

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Nie koniecznie, a jak zrezygnuje z zakupu ponownego, Smart?

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Póki co przesyłka należy do klienta i czekaj na jego odzew . Niekiedy zdarza się że coś mogło nagle wypaść i nie mógł odebrać ani obecnie rozmawiać. 

oznacz moderatorów