Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dokonujesz zwrotu czy reklamacji?
@Matiio93 Cześć. 🙂 Jeśli zakupiony produkt nie jest zgodny z ofertą, możesz złożyć reklamację. Kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, Sprzedający powinien zwrócić Ci pieniądze za odesłanie towaru.
@Matiio93 jak dokonasz zwrotu powołując się na odstąpienie to Ty pokrywasz koszt zwrotu a sprzedawca oda Co wpłacone.
Jeśli jest to zwrot z tytułu reklamacji to odsyłasz na swój koszt, po uznaniu reklamacji sprzedawca musi Ci oddać za odesłanie.
Tu możesz skorzystać z zwrotu allegro o ile jest aktywny nawet w ramach smart tylko zaznacz powód z działu reklamacja i dołącz pismo reklamacyjne z żądaniem ( naprawy - wymiany - obniżenia cena )