Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłam towar z przesyłką SMART , lecz nie mogłam odebrać paczki w terminie. Czy sprzedawca może zażadać opłaty za ponowne przesłanie paczki ? ( 8,99 zł}
Jak najbardziej może. Jak chcesz darmową przesyłkę, odstąp od umowy i kup ten przedmiot ponownie. Sprzedawca zwróci ci wpłatę za pierwszy zakup.
Tak może, jest wyjście zrób zwrot towaru, najlepiej przez zakładkę moje zakupy: i kup drugi raz ten sam towar, sprzedawca za pierwszy odda Ci środki.
@tubasia2 Bądź mądrzejsza od sprzedawcy i zrób to;
Wejdź w zakładkę Moje zakupy, przy właściwym przedmiocie kliknij „Szczegóły”, potem na dole „Zwróć całość lub część zakupu”, następnie zaznacz przedmiot i wskaż jeden z powodów, najlepiej zaznacz „Bez podania przyczyny”, wpisz numer konta i na koniec zatwierdź zwrot.
Sprzedawca będzie musiał Ci niezwłocznie oddać całą wpłatę, a Ty kup ponownie to samo. Będziesz miała znowu darmową dostawę.