Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Client:66921864 stało się tak, ponieważ aby dostawa była darmowa, nie tylko Ty musisz mieć Smart! ale również oferta i metody dostawy muszą posiadać takie oznaczenia. W przypadku zakupów w zamwieniu nr 556debe0-fd33-11ed-9d40-4bf0cdf89513, oferty nie było oznaczone jako Smart! i dlatego koszt dostawy został doliczony do zamówienia.
Sprzedawca nie udostępnia smarta - prawdopodobnie - ponieważ to generuje olbrzymie koszty, o czym kupujący nie mają zielonego pojęcia, a co jest przez portal skrzętnie ukrywane...
@Client:66921864 Musisz szukać ofert z oznaczeniem Smart: https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/korzysci-i-aktywacja-allegro-smart/jak-korzystac-z-allegro-s...
Gdyby sprzedawca miał wykupionego smarta to ten zestaw by Cię więcej kosztował .