Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
witam. zakupiłam w styczniu tego roku telefon na raty o% .niestety po dwóch iesiącach telefon przestał działać wiec napisałam do sprzedającego o reklamację . na allegro nie było kontaktu więc napisała na fb do firmy i maile . wysłali mi adres na który mam wysłać telefon i tak zrobiłam . po miesiącu przyszedł zwrot paczki bo firma zmieniła niby siedzibę . dostałam nowy adres i wysłałam telefon ponownie (zapłaciłam juz wtedy za dwie paczki )następnie telefon przepadł . nie było kontaktu z serwisem, ,strona internetowa przestała istnieć (był napis że wkrótce do was wrócimy ), moje wiadomośći na fb zniknęły z ową firmą . Po wielkich poszukiwaniach udało mi się zdobyć nymer do serwisu i Pan i mi powieział ze mają jeszcze czas na naprawę telefonu . tydzień temu oddali mi telefon wciąż zepsuty , nic z nim nie zrobili i tylko karteczka była -bak kontaktu ze sprzedawcą ...nie wiem co mam zrobić spłacam raty za teleofn którego nie mam już od ponad pół roku !!!!!
A sprzedawca wciąż jest aktywny na Allegro? Pisałaś do niego?
Co oznacza " na allegro nie było kontaktu"?
@Client:75591543 wychodzi na to że sprzedawca zawiesił działalność 😞 serwis na gwarancji nie obsłuży takiej naprawy ? gwarancja jest dobrowolna, jedyne co to udaj się do rzecznika konsumenta bo firma mimo likwidacji dalej ma obowiązek rozpatrzyć reklamację z tytuły rękojmi 🙂
@Client:75591543 Wyślij sprzedawcy mailem ponownie reklamację z rękojmi, nie na postawie żadnych gwarancji. Rękojmia jest dla Ciebie bardziej korzystna i trwa dwa lata. Opisz wady i domagaj się naprawy, wymiany lub zwrotu wszystkich kosztów. Opisz też dotychczasowy przebieg napraw i żądaj również zwrotu środków za wcześniejsze wysyłki. Zapytaj, gdzie odesłać towar i poczekaj na reakcję sprzedawcy. Gdy to nie nastąpi, poproś o pomoc Allegro przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... Jeśli reklamujesz z rękojmi i wada wystąpi po raz drugi, masz prawo odstąpić od umowy i otrzymać zwrot wpłaty. Poczytaj o rękojmi na stronie UOKiK. Gdyby pomoc Allegro okazała się bezskuteczna, skontaktuj się z najbliższym rzecznikiem konsumentów, pomagają bezpłatnie.
@Client:75591543 Ale po co kolejny wątek o tym samym?
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄