Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. W marcu zakupiłem telefon na allegro i po 3 miesiącach przestał działać. Odesłałam go do sprzedawcy, który w ramach gwarancji miał go naprawić. 24 czerca dostałem maila od sprzedawcy, że usterka nastąpiła powyżej 30 dni od daty zakupu i odsyłają telefon do producenta. Od tamtej pory sprzedawca nie odpisuje na maile ani nie odbiera telefonu. Dzisiaj w końcu się dodzwoniłem to Pan który odebrał powiedział że on nie zajmuje się reklamacjami i rozłączył się. A teraz ciągle odrzuca połączenia ode mnie. Co mogę zrobić w tej sytuacji, by odzyskać telefon bądź pieniądze.
@piterPG Wyślij sprzedawcy mailem ponownie reklamację z rękojmi, nie na postawie żadnych gwarancji. Rękojmia jest dla Ciebie bardziej korzystna i trwa dwa lata. Opisz wady i domagaj się naprawy, wymiany lub zwrotu wszystkich kosztów. Jednocześnie poproś o pomoc Allegro przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... Jeśli reklamujesz z rękojmi i wada wystąpi po raz drugi, masz prawo odstąpić od umowy i otrzymać zwrot wpłaty. Poczytaj o rękojmi na stronie UOKiK. Gdyby pomoc Allegro okazała się bezskuteczna, skontaktuj się z najbliższym rzecznikiem konsumentów, pomagają bezpłatnie.
@piterPG kupiłeś od firmy czy osoby prywatnej ?
Kupiłem od firmy. Wysyłam do nich maile od 3 tygodni i żadnej odpowiedzi nie dostałem. W Google szukałem informacji na temat tej firmy i okazuje się że nie tylko ja mam taki problem z nimi. Niektóre osoby ponad rok temu odesłały telefon do nich i do tej pory go nie odzyskali.