anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Mam wykupioną usługę smart a nalicza się koszt przesyłki. gdzie zgłosić problem?

ilobaroli
#1 Nowicjusz#

dzień dobry,

Mam wykupioną usługę smart a nalicza się koszt przesyłki. Gdzie zgłosić problem?

pozdrawiam

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

mdrogeria
#21 Demiurg#

@ilobaroli problemem zapewne jest to ,że nie zapoznałeś się z zasadami oraz regulaminem programu ,,smart ,,

oznacz moderatorów

kaliszaneczka-x
#15 Entuzjasta#

Jak nalicza się tylko w niektórych aukcjach to pewnie sprzedający nie udostępnia wysyłek smart. Nie ma co narzekać, bo wtedy ceny są zwykle niższe niż z darmowymi wysyłkami. Smart ma ukryte koszty, które idą w cenę towarów. Jak wszędzie jest ten problem to wtedy wezwij moderatorki to sprawdzą. 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@ilobaroli sprawdziłam Twój ostatni zakup, sprzedający nie oferował w tej ofercie dostawy Smart! dlatego została naliczona opłata za przesyłkę. Polecam Ci korzystanie z filtra "Allegro Smart!" juz podczas wyszukiwania interesującego Cię produktu. Wówczas wyświetlimy Ci tylko oferty, w których te metody dostawy są dostępne 🙂

la_nika_0-1662368992870.png

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów