Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
dzień dobry,
Mam wykupioną usługę smart a nalicza się koszt przesyłki. Gdzie zgłosić problem?
pozdrawiam
@ilobaroli problemem zapewne jest to ,że nie zapoznałeś się z zasadami oraz regulaminem programu ,,smart ,,
Jak nalicza się tylko w niektórych aukcjach to pewnie sprzedający nie udostępnia wysyłek smart. Nie ma co narzekać, bo wtedy ceny są zwykle niższe niż z darmowymi wysyłkami. Smart ma ukryte koszty, które idą w cenę towarów. Jak wszędzie jest ten problem to wtedy wezwij moderatorki to sprawdzą.
@ilobaroli sprawdziłam Twój ostatni zakup, sprzedający nie oferował w tej ofercie dostawy Smart! dlatego została naliczona opłata za przesyłkę. Polecam Ci korzystanie z filtra "Allegro Smart!" juz podczas wyszukiwania interesującego Cię produktu. Wówczas wyświetlimy Ci tylko oferty, w których te metody dostawy są dostępne 🙂