anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Moje konto Smart ma ciągle status w trakcie przetwarzania płatności jak mogę zapłacić jeszcze raz

Client:75083641
#1 Nowicjusz#

Moje konto Smart ma ciągle status w trakcie przetwarzania płatności jak mogę zapłacić jeszcze raz

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:75083641 Konsultuję tę sprawę. Kiedy otrzymam odpowiedź, odezwę się tutaj ponownie.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:75083641 Dostałam informację, że udało Ci się już opłacić usługę. Środki z wcześniejszej, anulowanej wpłaty powinny wrócić na Twoje konto w ciągu 3 dni.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów