Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W ostatnim czasie na jednej z aukcji dokonałem przedmioty za kwotę 28 zł ale za chwilę dokonałem dopłaty do zakupu jeszcze jednego przedmiotu, a opłata została naliczona iż suma zakupów byłą wyższa jak 40zł czy w takim przypadku mogę złożyć reklamację do allegro?
@Daniel-Nowak Nie sądzę, Smart nie oznacza wszystkich darmowych dostaw, wszystko zależy od tego czy oferta jest ze znaczkiem Smart, ale także od metod dostawy przy łączeniu ofert, poczytaj: https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/korzysci-i-aktywacja-allegro-smart/jak-korzystac-z-allegro-s...
Po przeczytaniu tego co od Ciebie dostałem, wynika że mimo połączonego zakupu, powinienem otrzymać darmową dostawę, sprawdziłem aukcję i jest z allegro smart, tak że nie wiem co poszło nie tak...
@Daniel-Nowak Smart obowiązuje podczas transakcji w której jednorazowa płatność u jednego sprzedawcy jest równa/wyższa 40 zł,
@Daniel-Nowak
Jeżeli zapoznałeś się z Regulaminem Allegro SMART! - to wskaż z którego paragrafu chcesz składać reklamację, a jeżeli nie zapoznałeś się - to zapoznaj się z nim uważnie.
@Daniel-Nowak zakup w ramach jednego zamówienia od jednego sprzedającego musi przekroczyć 40 zł i w ofertach musi być dostępna dostawa w ramach Smart! aby zakup był darmowy.
W zamówieniu nr d3d43dc3-879d-11ec-bb3b-d9cdee8a2979 koszt zamówienia wyniósł 73,97 zł i tutaj dostawa była darmowa.
W zamówieniu nr 7d9fd3a1-a517-11ec-b7ee-359e26c25744 (był to już inny sprzedający) kwota zamówienia wyniosła 28,49 zł i tutaj pomimo tego, że sprzedający oferował Smart! to kwota zamówienia była za mała, żeby dostawa była darmowa.
Było jeszcze zamówienie nr e91e0ed0-8799-11ec-94aa-ef069211b6bd, w którym kwota również była poniżej 40 zł i dlatego dostawa była płatna - to zamówienie zostało anulowane.