Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, po wpisaniu numeru telefonu wraz z kodem otrzymuję komunikat, że błąd. nie mam też tej przesyłki w aplikacji impost. Numer telefonu wraz z kodem wpisywałem pare razy, za każdym razem błąd.Zgodnie z informacją przesyłka powinna być w paczkomacie na ul. Stefańskiego 2b w Suchym Lesie.
@Client:36981556 Cześć. Na automacie pod wyświetlaczem powinien znaleźć się numer telefonu (616 306 997). Zadzwoń proszę pod ten numer, konsultant zresetuje Automat Paczkowy i odbierzesz przesyłkę.
@Client:36981556 Zgodnie z prawem za przesyłkę odpowiada sprzedawca do czasu, aż ją otrzymasz. Jemu więc złóż reklamację i domagaj się skutecznej dostawy bez żadnych dopłat lub zwrotu wszystkich kosztów. Gdyby był z tym problem, otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa i poproś tam o interwencję pracownika Allegro.
Odpowiedzialność sprzedawcy za przesyłkę reguluje art. 548 § 3 Kodeksu cywilnego
@Client:36981556 zrób tak jak proponuje Tobie Moderator.
Najprostsza metoda jest zawsze najszybsza i najlepsza w takiej sytuacji.