anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie mogę przetestować Allegro Smart

Client:119007397
#7 Wielbiciel#

Założyłam dzisiaj konto allegro. Do niedawna była oferta 5 darmowych dostaw z Allegro Smart na przetestowanie tej usługi - moja córka taką ofertę miała w 2023 roku ale już tego nie widzę, czyżby ta oferta się skończyła? Czy mogę w jakiś sposób wypróbować tę usługę bez opłat? Pozdrawiam serdecznie.

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

Client:119007397
#7 Wielbiciel#

Niestety nie ma pod tym linkiem tego baneru promocyjnego tylko to:

Screenshot_20240131-224724.png

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Client:119007397 a spełniasz warunki ???

  1. Użytkownik niezależnie od liczby zarejestrowanych Kont może skorzystać z Programu tylko raz.

  1. Program adresowany jest do Użytkowników, którzy spełnili poniższe warunki łącznie:

    a. mają zarejestrowane Konto w ramach Allegro,

    b. Konto nie jest zawieszone,

    c. nie mają aktywnej usługi Allegro Smart! lub Allegro Smart! Student,

    d. nie brali udziału w Promocji Smart! na Start ani nie mieli aktywnej usługi Allegro Smart! lub Allegro Smart! Student w przeszłości,

    e. nie korzystają i nie korzystali w przeszłości z funkcjonalności usługi Allegro Smart! w ramach Grupy Rodzinnej Smart! na zasadach określonych w Regulaminie Programu “Dziel Allegro Smart! z bliskimi”,

    f. wyrazili zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych i otrzymywanie informacji handlowych od Allegro,

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Client:119007397
#7 Wielbiciel#

Tak, na mail dostałam informację o prezencie powitalnym, abym go aktywowała chodziło właśnie o te 5 darmowych dostaw w aplikacji też miałam dzwoneczek że mi je przyznano wchodzę w niego a tam nic, tylko płatne.

Screenshot_20240203-165017.png

Screenshot_20240203-165022.png

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Jako sprzedający pakiet powitalny?

oznacz moderatorów

Client:119007397
#7 Wielbiciel#

Jako kupujący

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Ale nowe i pierwsze a nie kolejne, bo tak się nie uda!

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:119007397 przykro mi, ale na koncie powiązanym z Twoim Smart na start było już aktywowane i dlatego ta usługa nie jest dostępna dla Twojego konta. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów