anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

nie moge włączyć smart na start

Client:104124563
#7 Wielbiciel#

ktos moze wie dlaczego nie moge włączyć smart na start probuje przez strone włączyc ale nie ma nigdzie przycisku aktywuj bezpłatnie.

oznacz moderatorów
14 ODPOWIEDZI 14

mdrogeria
#21 Demiurg#

Client:104124563 miałeś wcześniej smarta ??

oznacz moderatorów

Client:104124563
#7 Wielbiciel#

nie nie miałem wcześniej

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

moze chodzi o ten zapis -

W ramach promocji możesz przez rok skorzystać z 5 zamówień z darmową dostawą i zwrotem. Wystarczy, że między ----1 marca a 31 lipca 2021 -----aktywujesz bezpłatnie Smart! na Start na swoim koncie.

zapytamy moderatorów  @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

Client:104124563
#7 Wielbiciel#

z tego co wiem to powinien byc przycisk po przejsciu w zakladke smart "aktywuj bepłatnie a ja mam tylko mozliwosc sprawdzenia regulaminu smart na start

 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

toć przeczytaj ten regulamin , albo zaczekaj na wypowiedź adminów .

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:104124563 Czy jesteś na tej stronie? Przycisk "Aktywuj bezpłatnie" powinien być dostępny jak na zrzucie:

 
 

smart.png

Pokaż jak to wygląda u Ciebie.

 

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:104124563
#7 Wielbiciel#

Zrzut ekranu (17).png

oznacz moderatorów

Client:104124563
#7 Wielbiciel#

jestem na stronie z linka i tak to wyglada

 

oznacz moderatorów

Client:104124563
#7 Wielbiciel#

we wiadomosciach tez mam odbierz darmowego smarta klikam i tez mnie przenosi do tego screena powyzej

 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:104124563 Proszę Cię jeszcze, żebyś sprawdziła czy w tej zakładce widzisz Smart jako nieaktywny czy aktywny.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:104124563
#7 Wielbiciel#

nieaktywny poniewaz widze tam opcje kup smart i dwie opcje do wyboru miesieczna i roczna

 

 

oznacz moderatorów

Client:104124563
#7 Wielbiciel#

i jest napisane bądź smart

 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:104124563 Przesłałam tę sprawę do konsultacji. Kiedy uzyskam więcej informacji, odezwę się tutaj ponownie.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:104124563 Dostałam informację, z której wynika, że Twój numer telefonu był użyty podczas aktywacji Allegro Smart! na innym koncie. Niestety nie mogłam uzyskać bardziej szczegółowych danych. Przekazano mi jednak, żebyś skontaktowała się w sprawie aktywacji usługi przez formularz

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów