Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
pozwoliłam sobie skopiować treść wiadomości.
Zamawiając towar nie otrzymałam informacji o możliwości odbioru przesyłki, tylko kod zwrotu do nadawcy. Po interwencji u sprzedającego zostałam poinformowana, że jak zapłacę za przesyłkę zostanie ponownie przesłana. Zrezygnowałam z przesyłki prosząc o zwrot kwoty wpłaconej za towar. Nie otrzymałam zwrotu.
Poprosiłam Allegro o interwencje w sprawie, gdzie otrzymałam informację że 2 czerwca 2022 r. zwrócono nadawcy kwotę 60,38 zł.
NIE OTRZYMAŁAM ZWROTU NA KONTO!!
Więc jeszcze raz:
nie otrzymałam informacji o możliwości odbioru przesyłki jak również do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu kwoty 60,38 zł.
Proszę o rozwiązanie sprawy, zwłaszcza scan na jakie konto przelano w/w kwotę.
pozdrawiam
Beata [edycja]
30 maja 2022 10:02
Dyskusja trwa już 14 dni.
Client:40391329, czy udało Ci się porozumieć ze sprzedającym?
Jeśli problem został rozwiązany, zakończ dyskusję. W przeciwnym razie możesz poprosić nas o pomoc, albo oznaczyć dyskusję jako nierozwiązaną i wystąpić o zwrot pieniędzy z Programu Ochrony Kupujących.
1 czerwca 2022 21:18
Kupujący poprosił nas o pomoc. Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe.
1 czerwca 2022 21:22
Zamówiony produkt nie dotarł do adresata. Zwrot produktów otrzymał nadawca pomimo tego nie dokonano zwrotu gotówki. Proszę o wyjaśnienia sprawy. Pozdrawiam
betmar2011 2 czerwca 2022 06:15
Witam, przesyłka dotarła do wybranego przez Państwa punktu odbioru jednak nie została odebrana. W związku z tym przewoźnik dokonał zwrotu przesyłki. Informowaliśmy Państwa o możliwości ponownego nadania jednak nie otrzymaliśmy od Państwa decyzji. W przypadku zwrotu prosimy o przesłanie odstąpienia od umowy.
2 czerwca 2022 09:31
Sprzedający jest zobowiązany do finalizacji transakcji. Proszę Sprzedającego o załączenie w dyskusji potwierdzenia nadania przesyłki, bądź potwierdzenia zwrotu pieniędzy do jutra, do godziny 09:31. Jeżeli wskazany termin zostanie przekroczony, a sprawa nie będzie rozwiązania, Kupującego proszę o skorzystanie z prośby o naszą wypowiedź w dyskusji.
2 czerwca 2022 13:07
Dobra wiadomość - sprzedający zwrócił wpłatę w kwocie 60,38 PLN. Pieniądze w ciągu 2-3 dni roboczych trafią na rachunek, z którego kupujący wykonał przelew lub na rachunek karty, którą opłacił zamówienie. Zachęcam do oznaczenia dyskusji jako rozwiązanej.
3 czerwca 2022 07:55
Sprzedający prawidłowo wykonał zwrot wpłaty do Kupującego dnia 2 czerwca. W związku z tym sprawę uznaje za rozwiązaną i zamykam Dyskusję. Oczywiście Allegro zawsze będzie do dyspozycji stron transakcji pod odpowiednim formularzem kontaktowym w zakładce pomoc: https://allegro.pl/pomoc
@Client:40391329
Proszę o rozwiązanie sprawy,
Allegro napisało:
"Sprzedający prawidłowo wykonał zwrot wpłaty do Kupującego dnia 2 czerwca. W związku z tym sprawę uznaje za rozwiązaną"
zwłaszcza scan na jakie konto przelano w/w kwotę
Z powyższych informacji wynika, że sprzedawca nie wypełniał żadnych druków (dokonał zwrotu przez AF) - nie ma więc czego skanować.
A może Ty coś więcej napiszesz w jaki sposób dokonałaś zapłaty za to zamówienie (bo od tego zależy gdzie szukać zwróconych środków) ?
@Client:40391329, widzę, że wspomniany zwrot został poprawnie sfinalizowany 2 czerwca. Metoda płatności to BLIK - w tej sytuacji szukaj środków kierując się datą wpłaty za zakup (7.05.2022).