anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

NIE OTRZYMAŁAM ZWROTU ŚRODKÓW NA KONTO

Client:40391329
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,

pozwoliłam sobie skopiować treść wiadomości.

Zamawiając towar nie otrzymałam informacji o możliwości odbioru przesyłki, tylko kod zwrotu do nadawcy. Po interwencji u sprzedającego zostałam poinformowana, że jak zapłacę za przesyłkę zostanie ponownie przesłana. Zrezygnowałam z przesyłki prosząc o zwrot kwoty wpłaconej za towar. Nie otrzymałam zwrotu.

Poprosiłam Allegro o interwencje w sprawie, gdzie otrzymałam informację że 2 czerwca 2022 r. zwrócono nadawcy kwotę 60,38 zł.

NIE OTRZYMAŁAM ZWROTU NA KONTO!!

Więc jeszcze raz:

nie otrzymałam informacji o możliwości odbioru przesyłki jak również do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu kwoty 60,38 zł.

Proszę o rozwiązanie sprawy, zwłaszcza scan na jakie konto przelano w/w kwotę.

pozdrawiam

Beata [edycja]

30 maja 2022 10:02

Dyskusja trwa już 14 dni.
Client:40391329, czy udało Ci się porozumieć ze sprzedającym?

Jeśli problem został rozwiązany, zakończ dyskusję. W przeciwnym razie możesz poprosić nas o pomoc, albo oznaczyć dyskusję jako nierozwiązaną i wystąpić o zwrot pieniędzy z Programu Ochrony Kupujących.

1 czerwca 2022 21:18

Kupujący poprosił nas o pomoc. Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe.

1 czerwca 2022 21:22

Zamówiony produkt nie dotarł do adresata. Zwrot produktów otrzymał nadawca pomimo tego nie dokonano zwrotu gotówki. Proszę o wyjaśnienia sprawy. Pozdrawiam

betmar2011 2 czerwca 2022 06:15

Witam, przesyłka dotarła do wybranego przez Państwa punktu odbioru jednak nie została odebrana. W związku z tym przewoźnik dokonał zwrotu przesyłki. Informowaliśmy Państwa o możliwości ponownego nadania jednak nie otrzymaliśmy od Państwa decyzji. W przypadku zwrotu prosimy o przesłanie odstąpienia od umowy.

2 czerwca 2022 09:31

Sprzedający jest zobowiązany do finalizacji transakcji. Proszę Sprzedającego o załączenie w dyskusji potwierdzenia nadania przesyłki, bądź potwierdzenia zwrotu pieniędzy do jutra, do godziny 09:31. Jeżeli wskazany termin zostanie przekroczony, a sprawa nie będzie rozwiązania, Kupującego proszę o skorzystanie z prośby o naszą wypowiedź w dyskusji.

2 czerwca 2022 13:07

Dobra wiadomość - sprzedający zwrócił wpłatę w kwocie 60,38 PLN. Pieniądze w ciągu 2-3 dni roboczych trafią na rachunek, z którego kupujący wykonał przelew lub na rachunek karty, którą opłacił zamówienie. Zachęcam do oznaczenia dyskusji jako rozwiązanej.

3 czerwca 2022 07:55

Sprzedający prawidłowo wykonał zwrot wpłaty do Kupującego dnia 2 czerwca. W związku z tym sprawę uznaje za rozwiązaną i zamykam Dyskusję. Oczywiście Allegro zawsze będzie do dyspozycji stron transakcji pod odpowiednim formularzem kontaktowym w zakładce pomoc: https://allegro.pl/pomoc

 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

A3dam
#19 Nestor#

@Client:40391329 
Proszę o rozwiązanie sprawy, 

Allegro napisało:
"Sprzedający prawidłowo wykonał zwrot wpłaty do Kupującego dnia 2 czerwca. W związku z tym sprawę uznaje za rozwiązaną"



zwłaszcza scan na jakie konto przelano w/w kwotę

Z powyższych informacji wynika, że sprzedawca nie wypełniał żadnych druków (dokonał zwrotu przez AF) - nie ma więc czego skanować.
A może Ty coś więcej napiszesz w jaki sposób dokonałaś zapłaty za to zamówienie (bo od tego zależy gdzie szukać zwróconych środków) ?


*** Złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy i zwrot towaru to dwie zupełnie różne czynności (UOKiK) ***
oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:40391329, widzę, że wspomniany zwrot został poprawnie sfinalizowany 2 czerwca. Metoda płatności to BLIK - w tej sytuacji szukaj środków kierując się datą wpłaty za zakup (7.05.2022).

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów