Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Od tygodnia status: W trakcie przetwarzania płatności - nie zmienił się po płatności Blikiem za Smart. Wygląda na to, że płatność nie została zrealizowana. Dlaczego więc ten status się nie zmienia? Więc nie mogę zapłacić ponownie.
@Client:105122627, zweryfikuję to i wrócę tu do Ciebie z odpowiedzią. 🙂
Dzień dobry, u mnie również ten sam problem występuje co u Client:105122627, odnośnie przetwarzania płatności po uniedanym kupnie SMART-a, a chciałabym ponowić próbę. Czy można u mnie również anulować te płatność?
Dzień dobry @Brilanteksd oczywiście 🙂 Zrobione, spróbuj proszę ponownie opłacić Smart! daj proszę znać, gdybyś miała problemy z płatnością.
@Client:105122627, płatność została anulowana. Spróbuj opłacić Smart! ponownie. 🙂
Wielkie dziękuę. Już zapłaciłem ponownie, wszystko jest w porządku.