anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Status: W trakcie przetwarzania płatności

Client:105122627
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry. Od tygodnia status: W trakcie przetwarzania płatności - nie zmienił się po płatności Blikiem za Smart. Wygląda na to, że płatność nie została zrealizowana. Dlaczego więc ten status się nie zmienia? Więc nie mogę zapłacić ponownie.

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:105122627, zweryfikuję to i wrócę tu do Ciebie z odpowiedzią. 🙂 

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

Brilanteksd
#1 Nowicjusz#

Dzień dobry, u mnie również ten sam problem występuje co u Client:105122627, odnośnie przetwarzania  płatności po uniedanym kupnie SMART-a, a chciałabym ponowić próbę. Czy można u mnie również anulować te płatność?

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

Dzień dobry @Brilanteksd oczywiście 🙂 Zrobione, spróbuj proszę ponownie opłacić Smart! daj proszę znać, gdybyś miała problemy z płatnością. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:105122627, płatność została anulowana. Spróbuj opłacić Smart! ponownie. 🙂

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

Client:105122627
#7 Wielbiciel#

Wielkie dziękuę. Już zapłaciłem ponownie, wszystko jest w porządku.

oznacz moderatorów