Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Zwróciłam w sobotę przedmiot w ramach darmowego zwrotu smart - do paczkomatu. Po włożeniu paczki nie dostałam żadnego potwierdzenia nadania, ani mailem ani smsem. Wydaje mi się że kiedyś przychodziło od razu takie potwierdzenie.
Po wybraniu "szczegóły zwrotu" na allegro paczka cały czas oczekuje na nadanie.
@mamusia1981 Cześć. 🙂 Zadzwoń bezpośrednio do InPost. Przygotuj proszę numer tej przesyłki, a także kod lub adres Paczkomatu. Z pewnością wszystko się wyjaśni 🙂
Numery kontaktowe to: +48 722 444 000 i +48 746 600 000
Numer przesyłki przychodzi chyba w sms ale nie bede sie mądrzyć 😉
Ja bym podał kod zwrotu.
Mozesz takze napisac przez formularz na ich stronie. Dziala to sprawnie i szybko 😉
Czy paczka została włożona do paczkomatu do pierwszej lepszej otwartej skrytki przy odbieraniu innej paczki, czy może zwrot został wykonany za pomocą kodu? Czyli najpierw należy wpisać na ekranie paczkomatu kod zwrotu następnie wybrać wielkość skrytki i poczekać aż odpowiednia skrytka się otworzy i tam umieścić zwrot. Jeśli tak nie zostało zrobione to tylko pozostaje pilnować paczkomatu aż pojawi się kurier i wyciągnie zwrot, lub zrobi to inny klient nadając swoją paczkę.