anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Niezrealizowany czas dostawy

Client:41445493
#7 Wielbiciel#

Witam. Kogo pociągnąć do odpowiedzialności za niedostarczenie przesyłki w terminie za co zapłaciłam ekstra, żeby była na dany dzień? Jako klient smart! mogłam otrzymać towar bez kosztów dostawy. Ale bardzo zależało mi na tym, żeby była wcześniej i zapłaciłam dodatkowo za przesyłkę z dostawą na wczoraj. Towaru nie ma, przesyłka od czwartku stoi w miejscu. Aż brak mi słów.

oznacz moderatorów
26 ODPOWIEDZI 26

mikeza
#21 Demiurg#

@RED dokładnie, dlaczego nikt nigdy nie wspomina, że kupujący dokonując zakupów na allegro również akceptuje regulamin tego portalu, czyli godzi się na te wszystkie warunki, jakie serwis narzuca obydwu stronom transakcji.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

maxr01
#17 Koryfeusz#

@xyz96 - jak wielu użytkowników tego forum pisze, że piszesz bzdury, to chyba warto sie nad tym zastanowić.

Sprzedający może jedynie podać czas wysyłki. Wszelkie inne daty są podawane przez Allegro.

Sugeruję zapoznanie się z https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/metody-dostawy/przewidywany-czas-dostawy-twojej-przesylki-z8... oraz z regulaminem serwisu Allegro i regulaminami firm przewozowych. Odnośnie terminów dostaw - są w tym względzie pewne różnice, ale to już leży po stronie serwisu Allegro.

Kupujący, dokonując zakupu - również potwierdza zaznajomienie się z regulaminem Allegro. Ufunduje wysyłkę gratis temu, kto się z nim zapoznał. I z ciągłymi aktualizacjami - to jest po prostu niemożliwe.

@Client:41445493 - tzn zakupiłaś towar w czwartek i chciałaś dostawę w piątek?

 

 

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@maxr01 Nie wielu użytkowników, tylko wielu sprzedawców, czemu wcale się nie dziwię i tym bardziej nie zamierzam zmieniać swoich wypowiedzi. Ja też twierdzę, że wielu sprzedawców pisze tu bzdury, aby tylko nie pomóc kupującemu wbrew własnym interesom. Sprzedający może podać czas wysyłki, ale jednocześnie wystawiając ofertę na Allegro godzi się z tym, że podmiot nie będący stroną umowy dopisuje mu coś do tej umowy.

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Client:41445493  a jaki to był przewoźnik. Czy to była usługa dostawa na następny dzień z godzina gwarantowaną? W innym przypadku zgodnie z regulaminem większości firm przewozowych na dostawę paczek mają do 72 godziny. 

oznacz moderatorów

kasi_ak
#12 Orędownik#

Na moje oko jezeli zaplacilas extra sprzedawcy za dostawe nastepnego dnia to w jego interesie jest wywiazac sie z umowy i wyslac przesylke w ten sposob zeby doszla nastepnego dnia. Nic tu nie ma do rzeczy sposob narzucania terminow przez all. Jezeli sprzedaje towar i kupujacy prosi mnie o dostawe nastepnego dnia i jest gotow poniesc dodatkowe koszty to jezeli zgadzam sie na to i pobieram extra kase to zamawiam kuriera z opcja dostawy nastepnego dnia i po problemie.

oznacz moderatorów

Client:41445493
#7 Wielbiciel#

Witajcie allegrowicze😊dyskusja sie rozwinęła, że hej i każdy ma swoje zdanie😉inpost się tłumaczy, że podobno list przewozowy się odkleił i nie było wiadomo co to, do kogo i od kogo🙃jeśli im wierzyć...dzięki temu, że wspólnie interweniowaliśmy ze sprzedawcą paczka się znalazła i może wkrótce do mnie dotrze...a sprzedawca w porządku, zwrócił kasę za przesyłkę😊taka to historia była🤣🤣pozdrawiam wszystkich serdecznie🤗

oznacz moderatorów

maxr01
#17 Koryfeusz#

Client:41445493 - no to fajnie, że znalazłeś "jelenia" w postaci sprzedającego. Ani nie napisałeś jaką opcję wysyłki wybrałeś, ani nie napisałeś, jaką dodatkową opcję wybrałeś i ile za nią zapłaciłeś. Swoją drogą, jako kupujący, to wstydziłbym się żądać od sprzedającego zwrotu kasy za wysyłkę. Przecież sytuacja została wyjaśniona. Nie było tam żadnej winy sprzedającego. A informacja ze strony InPost, że naklejka się odkleiła - to czysta farsa. Niby jak potem zlokalizowali przesyłkę? Sprzedawca zwrócił Ci za przesyłkę z jedynego powodu - żeby nie otrzymać negatywa. I tak pewnie otrzyma obcięte gwiazdki za obsługę.

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów