Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Po dyskusji zakończonej zwrotem pieniędzy za zakupiony przeze mnie wadliwy towar, sprzedawca poprosił, żebym odesłał mu ten towar, bo chciałby go zareklamować u producenta. Minęło 14 dni od zakupu i opcja zwrotu jest już szara. Czy istnieje jakiś sposób na zwrócenie tego towaru za darmo dzięki allegro smart?
@treyzur Zgodnie z zasadami wadliwy towar odsyłasz na koszt sprzedawcy, więc on sam musi go od Ciebie odebrać własnym kurierem lub musi Ci przelać pieniądze na wysyłkę.
Sprzedawca przedstawił sytuację tak jakbym mógł to odesłać za darmo z allegro smart. Teraz czytam na allegro pomoc, że produktów spożywczych nie można zwracać. Czy to oznacza że się mylił i póki co za wysyłkę muszę zapłacić sam? Czy można rozwiązać tę sprawę pod zwierzchnictwem allegro, żebym miał pewność, że dostanę od sprzedawcy zwrot kosztów wysyłki?
@treyzur Jeżeli nie masz tam możliwości darmowego zwrotu, to za darmo nie zwrócisz. Niech sprzedawca prześle Ci pieniądze na koszt wysyłki, skoro chce odzyskać towar. To jego obowiązek.
Masz jeszcze otwartą Dyskusję? Jeśli tak, możesz odesłać na swój koszt i w Dyskusji domagać się zwrotu kosztu odesłania.
Wyślij mu a on i tak musi ci oddać koszty odesłania po uznanej reklamacji.😁