Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry zakupiłam materac 140/200 ,po dyskusji ze sprzedającym wspólnie ustaliliśmy że jedynym rozwiązaniem zadowalającym obie strony będzie zwrot materaca i odzyskanie pieniędzy Ponieważ zwrot materacu to dość duży koszt chciałam zapytać kto ponosi koszty zwrotu (kuriera) i czy fakt że mam allegro Smart zmienia postać rzeczy.
@Client:28181091 Zmienia, jak chcesz zrobić zwrot a zakup był ze Smartem to i zwrot jest ze Smartem. Tu pomogą; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=a09c2d7f-ef5c-4001-847a-cbe75830e40e
@Client:28181091 Zasadnicze pytanie - co jest powodem zwrotu materaca?
Wada / niezgodność z opisem?
Zakup był z wysyłką SMART?
@komis-bell W temacie odstąpienie od umowy, ale treść posta sugeruje, że coś było nie tak z materacem, więc może odstąpienie w ramach reklamacji.
@Client:28181091 Napisz, czy odstąpiłaś od umowy bez podania przyczyny (w terminie 14-dni), czy zgłosiłaś reklamację z tytułu niezgodności z umową. Jeśli wysłałaś formularz zwrotu, to napisz, jaką dokładnie opcję w nim zaznaczyłaś.
@-Sainkho- Dlatego też dopytuję bo z równie dobrze mogło być tak, że w subiektywnym odczuciu kupującej materac jest np. za miękki lub za twardy itd.
@-Sainkho- Tak wygląda, ale odpowiedziałem na pytanie, a po drugie reklamcja to zawsze "walka", szczególnie tu, zauważyłaś że sprzedający zrobią wszystko żeby zniechęcić kupującego do jej złożenia, a jak już to lepiej na gwarancję i do serwisu.
@Client:28181091 Dobrze ustal ze sprzedającym wszelkie szczegóły zwrotu, udokumentuj, ponieważ wg prawa ma prawo obniżyć Ci zwrot środków, tzn. może zwrócić Ci tylko część kwoty.