Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam Allegro SMART, nigdy nie płaciłam za zwrot towaru. Ostatnio kupiłam serwis obiadowy, który dostarczył kurier FedEx. Towar jest kiepski jakościowo, po prostu brzydki. Zarejestrowałam zwrot zaznaczając powód zwrotu 'nie pasuje mi", ja edyna forma zwrotu to wysyłka własna. Proszę o podpowiedź dlaczego mam płacić za zwrot mając Smarta?
A czy sprzedawca miał smart? I co miał sprzedawca w zakładce zwroty?
Tak, dostawca miał Smart. Teraz dopiero zauważyłam, że przy zwrocie tylko jedna z trzech form była Smart. Podkreślę, że ta darmowa "schowana", a te płatne "pod ręką" 😞
Ano właśnie
@Client:42352743 Na układ zarówno kurierów jak i form zwrotu sprzedawca nie ma żadnego wpływu > to Allegro decyduje, które są pod ręką, a które schowane > zawsze trzeba kliknąć "pokaż wszystkie"
kurier FedEx chyba nie jest w smarcie i nigdy nie był, więc podejrzewam, że zakup równiez nie mógł być w tym programie. Możliwe, że wysyłka była darmowa, ale to mogła być indywidualna decyzja sprzedawcy, wtedy zwrot jest normalnie płatny.