anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Otrzymałem nowy produkt w wyniku reklamacji, ale również uszkodzony, co mogę zrobić?

mariio81
#7 Wielbiciel#

Dzien dobry. Mam problem. Zamowilem 25.02.2021 mate antyposlizgowa, ktora przyszla odksztalcona. Po dyskusji na allegro ze sprzedawca, zaproponował wymiane lub rabat na towar. Mate odeslalem, a sprzedawca na nastepny dzien wyslal mi nowa. Doszla 4.03.2021, ale jest jeszcze gorsza niz poprzednia, bo ma tez jakas plame. Szukalem tego towaru na allegro, ale juz go nie ma. Mysle, ze to wadliwy towar, a teraz nie mam jak odeslac tej maty przez allegro. Pisalem do sprzedawacy na komórkę, ale nie odpowiada. Co robić? Chcialbym zwrot pieniedzy. 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

kostas11
#21 Demiurg#

@mariio81 to reklamacja nie zwrot, odeślij a sprzedawca po uznanej reklamacji odda za odesłanie 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@mariio81 To będzie Twoja druga reklamacja z rękojmi. Przy drugiej reklamacji możesz już odstąpić od umowy na podstawie art. 560 Kc i domagać się zwrotu wszystkich kosztów, ale możesz też żądać kolejnej wymiany towaru. Koszt odesłania musi Ci oddać sprzedawca, jeśli nie masz już darmowego zwrotu. Przy reklamacji odsyłasz towar NA KOSZT SPRZEDAWCY. Odeślij, zapłać za wysyłkę i domagaj się wymiany i zwrotu poniesionego kosztu odesłania. Najlepiej otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa w  niej zgłoś problem i po 24 godzinach poproś tam o pomoc pracownika Allegro.

Najlepiej w Dyskusji powołaj się na wskazany przepis i odstąp od umowy, sprzedawca powinien Ci oddać pieniądze.

oznacz moderatorów