Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
10 maja br. skończył mi się program Smart. W opcjach przedłużenia znajduje się obecnie informacja, że płatność jest za okres 10.05.2023-10.05.2024. I tutaj pytanie - dlaczego mam płacić za dni wstecz? Skoro Smart mi wygasł, to kolejne 12 miesięcy powinno biec od daty dokonania płatności, a nie od daty kiedy zakończył się poprzedni okres subskrypcji.
To błąd na stronie czy niekorzystne klienta rozwiązanie?
@Evanderro_PL smart nie wygasł 10, masz jeszcze go aktywnego przez 14 dni jako wypowiedzenie, opłacając miedzy 10 a 24 zawsze będziesz miał od 10 maja 🙂 musiał byś poczekać 14 dni jak wygaśnie wtedy zakupić 🙂
@Evanderro_PL To jest 14dniowy okres wypowiedzenia, zapłać po 15dniach a masz 14dni za darmo i tak jest on aktywny.