anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Poczta Allegro & aplikacja Allegro

MAMY ROZWIĄZANIE!
browzur
#12 Orędownik#

Chcę Wam opisać jak działają systemy przy zakupie towaru, który już dotarł do mnie dzisiaj. Wg maila i aplikacji, cały czas wisi dostawa pomiędzy 1 a 4 marca. Jak dorzucę do kotła, że widnieje zarówno GLS i Geis, to wyłania się obraz mojej irytacji. Ważne jednak, że sprzedawca jest poza wszelką krytyką.AG Geis.JPGAGadane.JPG

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@browzur wiem, że kontaktowałeś się już z nami przez formularz i Twoja sprawa jest wyjaśniana tym kanałem komunikacji, zostawiam tutaj jednak odpowiedź dla osób, które mogą mieć podobny problem w przyszłości. Sprzedający wprowadził dwa numery przesyłek do jednego zamówienia. Jedną dla firmy GLS, natomiast drugą kolejnego dnia dla firmy Geis. Status przesyłki GLS wskazuje, że została ona zarejestrowana ale nie nadana, dlatego widnieje informacja, że przesyłka dotrze w przeciągu najbliższych dni, ta data z każdym kolejnym dniem będzie ulegać zmianie. Status według monitoringu firmy GEIS wskazuje, że przesyłka została odebrana 26.02 o godzinie 11:06. Najprawdopodobniej system nie przetworzył tej informacji oraz nie zaktualizował statusu odebranej przesyłki i dlatego pół godziny po odebraniu widniała jako "w drodze".   

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
browzur
#12 Orędownik#

@la_nika  kontakt jeszcze trwa z powodu niezbyt fortunnego ukryj. Obojętnie, czy w starym, czy nowym widoku. Ostatnia pozycja przepadła jak kamień w wodę. Dla wyjaśnienia dodam, że nawet po odinstalowaniu aplikacji Allegro i po ponownym zalogowaniu już po aktualizacji, ten stan był niezmienny. Przycisk Ukryj rozwiązał problem nie po stronie przewoźnika, a u Was...ze szkodą dla mnie, bo chciałem tylko ukryć, by z powrotem móc przywrócić z nadzieją, że się samo naprawiło. Niestety, byłem w błędzie. Czekam cierpliwie.

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@browzur przywróciłam ten zakup na Twoim koncie. Sprawdź proszę w zakładce Moje zakupy czy go tam widzisz.

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
browzur
#12 Orędownik#

@la_nika , dziękuję😊 Ciekawy jestem, czy przy tym konkretnym zakupie, moja sugestia dla Waszego  specjalisty coś wniesie nowego. Bo jak wiesz i widziałaś, system nie przetrawił tego przypadku. Stąd liczę na wdrożenie pomysłu rozdzielenia plew od ziarna. Te trzy kropeczki może by się przydały przy przesyłce, która stoi wciąż w tym samym martwym punkcie u Was, ale jednak na moim koncie. Aha! I nie wiem dlaczego Allegro przysłało mi na maila operacje z Payu produktu, o którego nie zabiegałem.

oznacz moderatorów