
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam - podczas zakupow na Allegro podalem bledny nr telefonu w przypadku gdzie dostawa jest do Zabki poprzez Smarta
Jak mozna to naprawic w przypadku gdzie paczka zostala juz nadana przez sprzedajacego a bede mial problem z odbiorem przez brak kodu weryfikacyjnego ktory mial przyjsc na nr tel
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Sunfer Na numer telefonu przychodzi kod odbioru bez , którego Żabka nie wyda Ci paczki . Jeśli adres e-mail podałeś prawidłowo tam będziesz mial tą samą wiadomość .

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Adred e-mail podalem prawidlowy i mam do niego dostep lecz mimo tego iz mam informacje od sprzedajacego ze zostalo to wyslane juz na adres mailowy nie dostalem kodu weryfikacyjnego ktory poszedl na nr telefonu ten bledny
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Skontaktuj się ze sprzedawcą, podaj mu swój nowy numer telefonu. Jeśli nie uda mu się tego zmienić u przewoźnika, nie odbierzesz przesyłki. Odstąp wtedy od umowy mailem lub wypełniając formularz w zakładce Zwroty i kup ponownie, podając prawidłowy numer telefonu. Możesz też bez odstąpienia od umowy poprosić o ponowną wysyłkę, płacąc za nią dodatkowo.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tak tez uczynie z rana jak tylko firma zostanie otwarta - aczkolwiek podejrzewam ze bedzie to problematyczne gdyz Poczta Polska obslugujaca smarta do zabek za pewne nie ulatwia sprawy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Sunfer czyli jak wnioskuję adres e-mail też pomyliłeś ??

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zle wnioskujesz 🙂 adres e-mail z automatu sam sie przypisal z danych allegro i z nim problemu dostepowych nie mam aczkolwiek brak kodu weryfikacyjnego
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
dziwne to co piszesz

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Sprzedawca mowi ze wyslal zanim sie z nim skontaktowalem - adres mailowy podal dobry lecz zly nr tel (z mojej winy) a na mailj brak kodu 😕
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Sunfer O ile dobrze pamiętam to 7 dni czeka paczka na odbiór, więc czasu jest sporo 🙂
Kama
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Sunfer Ze strony PP :
3. Chcę zmienić numeru telefonu do wysyłki SMS z kodem odbioru.
Nadawca przesyłki zgłasza prośbę pisząc na adres kontakt@poczta-polska.pl, wraz z podaniem nowego numeru telefonu, na który ma zostać wysłany kod odbioru.
Kama

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
I to jest konkretna odpowiedz 😄
Jutro skontaktuje sie z nadawca i mam nadzieje ze sie uda odebrac w terminie a nie kombinowac z odsylaniem

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Kaliope_Brzeg Sunfer Sprzedający nie musi pisać i czekać na maila. Wystarczy, że w poniedziałek zadzwoni na infolinię PP 43 842 06 00 poda nr przesyłki i nowy numer telefonu i za chwilę będzie kod odbioru. Sprawdzone.