anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Podczas zakupow na Allegro podalem bledny nr telefonu, dostawa jest do Zabki, co robić?

MAMY ROZWIĄZANIE!
Sunfer
#3 Debiutant#

Witam - podczas zakupow na Allegro podalem bledny nr telefonu w przypadku gdzie dostawa jest do Zabki poprzez Smarta 

Jak mozna to naprawic w przypadku gdzie paczka zostala juz nadana przez sprzedajacego a bede mial problem z odbiorem przez brak kodu weryfikacyjnego ktory mial przyjsc na nr tel

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12
mdrogeria
#21 Demiurg#

Sunfer Na numer telefonu przychodzi kod odbioru bez , którego Żabka nie wyda Ci paczki . Jeśli adres e-mail podałeś prawidłowo tam będziesz mial tą samą wiadomość .

oznacz moderatorów
Sunfer
#3 Debiutant#

Adred e-mail podalem prawidlowy i mam do niego dostep lecz mimo tego iz mam informacje od sprzedajacego ze zostalo to wyslane juz na adres mailowy nie dostalem kodu weryfikacyjnego ktory poszedl na nr telefonu ten bledny

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

Skontaktuj się ze sprzedawcą, podaj mu swój nowy numer telefonu. Jeśli nie uda mu się tego zmienić u przewoźnika, nie odbierzesz przesyłki. Odstąp wtedy od umowy mailem lub wypełniając formularz w zakładce Zwroty i kup ponownie, podając prawidłowy numer telefonu. Możesz też bez odstąpienia od umowy poprosić o ponowną wysyłkę, płacąc za nią dodatkowo.

oznacz moderatorów
Sunfer
#3 Debiutant#

Tak tez uczynie z rana jak tylko firma zostanie otwarta - aczkolwiek podejrzewam ze bedzie to problematyczne gdyz Poczta Polska obslugujaca smarta do zabek za pewne nie ulatwia sprawy

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

Sunfer czyli jak wnioskuję adres e-mail też pomyliłeś ??sealed

oznacz moderatorów
Sunfer
#3 Debiutant#

Zle wnioskujesz 🙂 adres e-mail z automatu sam sie przypisal z danych allegro i z nim problemu dostepowych nie mam aczkolwiek brak kodu weryfikacyjnego 

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

dziwne to co piszesz 

oznacz moderatorów
Sunfer
#3 Debiutant#

Sprzedawca mowi ze wyslal zanim sie z nim skontaktowalem - adres mailowy podal dobry lecz zly nr tel (z mojej winy) a na mailj brak kodu 😕

oznacz moderatorów
Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@Sunfer  O ile dobrze pamiętam to 7 dni czeka paczka na odbiór, więc czasu jest sporo  🙂

_____________
Kama
oznacz moderatorów
Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@Sunfer  Ze strony PP :

3. Chcę zmienić numeru telefonu do wysyłki SMS z kodem odbioru.

Nadawca przesyłki zgłasza prośbę pisząc na adres kontakt@poczta-polska.pl, wraz z podaniem nowego numeru telefonu, na który ma zostać wysłany kod odbioru.

_____________
Kama
oznacz moderatorów
Sunfer
#3 Debiutant#

I to jest konkretna odpowiedz 😄

Jutro skontaktuje sie z nadawca i mam nadzieje ze sie uda odebrac w terminie a nie kombinowac z odsylaniem

oznacz moderatorów
ladygaga1963
#9 Pomysłodawca#

Kaliope_Brzeg Sunfer Sprzedający nie musi pisać i czekać na maila. Wystarczy, że w poniedziałek zadzwoni na infolinię PP 43 842 06 00 poda nr przesyłki i nowy numer telefonu i za chwilę będzie kod odbioru. Sprawdzone.

oznacz moderatorów