Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam - podczas zakupow na Allegro podalem bledny nr telefonu w przypadku gdzie dostawa jest do Zabki poprzez Smarta
Jak mozna to naprawic w przypadku gdzie paczka zostala juz nadana przez sprzedajacego a bede mial problem z odbiorem przez brak kodu weryfikacyjnego ktory mial przyjsc na nr tel
Sunfer Na numer telefonu przychodzi kod odbioru bez , którego Żabka nie wyda Ci paczki . Jeśli adres e-mail podałeś prawidłowo tam będziesz mial tą samą wiadomość .
Adred e-mail podalem prawidlowy i mam do niego dostep lecz mimo tego iz mam informacje od sprzedajacego ze zostalo to wyslane juz na adres mailowy nie dostalem kodu weryfikacyjnego ktory poszedl na nr telefonu ten bledny
Skontaktuj się ze sprzedawcą, podaj mu swój nowy numer telefonu. Jeśli nie uda mu się tego zmienić u przewoźnika, nie odbierzesz przesyłki. Odstąp wtedy od umowy mailem lub wypełniając formularz w zakładce Zwroty i kup ponownie, podając prawidłowy numer telefonu. Możesz też bez odstąpienia od umowy poprosić o ponowną wysyłkę, płacąc za nią dodatkowo.
Tak tez uczynie z rana jak tylko firma zostanie otwarta - aczkolwiek podejrzewam ze bedzie to problematyczne gdyz Poczta Polska obslugujaca smarta do zabek za pewne nie ulatwia sprawy
Sunfer czyli jak wnioskuję adres e-mail też pomyliłeś ??
Zle wnioskujesz 🙂 adres e-mail z automatu sam sie przypisal z danych allegro i z nim problemu dostepowych nie mam aczkolwiek brak kodu weryfikacyjnego
dziwne to co piszesz
Sprzedawca mowi ze wyslal zanim sie z nim skontaktowalem - adres mailowy podal dobry lecz zly nr tel (z mojej winy) a na mailj brak kodu 😕
@Sunfer O ile dobrze pamiętam to 7 dni czeka paczka na odbiór, więc czasu jest sporo 🙂
@Sunfer Ze strony PP :
Nadawca przesyłki zgłasza prośbę pisząc na adres kontakt@poczta-polska.pl, wraz z podaniem nowego numeru telefonu, na który ma zostać wysłany kod odbioru.
I to jest konkretna odpowiedz 😄
Jutro skontaktuje sie z nadawca i mam nadzieje ze sie uda odebrac w terminie a nie kombinowac z odsylaniem
Kaliope_Brzeg Sunfer Sprzedający nie musi pisać i czekać na maila. Wystarczy, że w poniedziałek zadzwoni na infolinię PP 43 842 06 00 poda nr przesyłki i nowy numer telefonu i za chwilę będzie kod odbioru. Sprawdzone.