anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Pomylone zamówienie - wysyłka prawidłowego towaru zamiast zwrotu kosztów

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:50183890
#1 Nowicjusz#

Zamawiałam 2 pary butów, każde po 30 zł, więc przekroczyłam 40 zł, przez co dostawa Smart była darmowa. Jedne buty przyszły takie jakie miały być, ale druga para przyszła pomylona - otrzymałam inne buty niż zamawiałam z innej oferty sprzedającego (były w tej samej cenie). Chcę je zwrócić do sprzedawcy (jeszcze mi nie odpisał), ale zależy mi również, żeby otrzymać tę parę butów, które faktycznie zamawiałam. Jeśli dostanę po prostu zwrot pieniędzy za pomyloną parę butów, to będę musiała ponownie składać zamówienie już tylko na tą jedną parę butów, przez co nie przekroczę 40 zł i musiałabym sama pokryć koszty wysyłki. 
Stąd moje pytanie: czy jest możliwość, aby sprzedawca zamiast zwrotu kosztów, po prostu wysłał mi w zamian te buty, które faktycznie zamówiłam? 
PS. Wiem, że te kilka złoty za wysyłkę to nie jest dużo, jednak z racji tego że to nie moja wina, a błąd sprzedawcy, nie chciałabym dodatkowo płacić. 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
DECO-MASTER
#15 Entuzjasta#

Oczywiście, że możesz. Najlepiej przez Allegro otwórz dyskusję ze sprzedającym. Tam powinien się pojawić zwrot: "niezgodne z opisem" (nie zwrot). Sprzedawcy generalnie nie robią problemu. Odeślij niewłaściwy towar. Sprzedawca zwraca za wysyłki w obie strony.

oznacz moderatorów
Client:50183890
#1 Nowicjusz#

Dziękuję 🙂 

oznacz moderatorów
DECO-MASTER
#15 Entuzjasta#

Client:50183890 Pisz przez Allegro do sprzedawcy. Nie dwzoń, nie pisz smsów. Wyłącznie dyskusja ze sprzedającym przez Allegro gwarantuje pozytwne rozwiązanie.

oznacz moderatorów