Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zamówiłam 3 rzeczy przy czym 1 z 3 jest niezgodna z opisem (towar został pomylony z innym). Sprzedawca poinformował, że może wymienić towar. Pomyłka nie zaszła z mojej winy, więc nie chcę "dokładać" do tego interesu. Jak mogę zwrócić, a dokładniej wymienić towar nie ponosząc dodatkowych kosztów? Nie chcę ponownie kupować tego samego, tylko wymienić w skutek pomyłki.
Dopytaj sprzedawcę jak to technicznie zrobić. Każdy z nas mógłby miec inny pomysł na to. Powinien ci podesłać etykietę do nadania zwrotnego i wysłać ponownie.
W dwojaki sposób, normalnym jest że jak wina sprzedającego to on powinien niezwłocznie podjąć się wymiany i podesłać kuriera albo dać etykietę, ale może zaproponowac inne rozwiązanie , które Tobie odpowiada, inny sposób to otwarcie dyskusji i złożenie reklamacji na niezgodność z opisem a wówczas to już sprzedający musi rozpatrzyć reklamacje i jak uzna że musi mieć towar u siebie to go odbierze, dyskusja tu: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
@LEW433 Masz jakąś obsesję na punkcie otwierania dyskusji? Przecież sprzedawca jest w kontakcie i chce wymienić towar
tak. Lew wszystko załatwia dyskusją. A potem jak potrzeba ją naprawde otworzyć, to okazuje się, że już nie można, bo mozna ją otworzyć tylko raz. I trzeba zdać się na (nie)łaskę kadry Allegro i czekać na ponowne otwarcie
A sprzedający na "oszukiwaniu" kupujących, wiesz jakby sprzedający chciał, a tu ewidentnie jego pomyłka sam by rozwiązał sprawę a nie zostawił kupującego z tym. a dyskusja to narzędzie Allegro, macie z tym problem to nikt was nie trzyma na Alelgro. Poza tym opisałem 2 sposoby ale wy macie uczulenie na dyskusję, ale nie macie na ewidentnym wprowadzaniem kupujących w "las"
@LEW433 Jak zwykle masz problemy w rozumieniu słowa pisanego. Czy kupujący gdzieś napisał, że sprzedawca go zostawił z tym? A o oszukiwaniu to już w ogóle nie ma mowy
do jakich celów miała być dyskusja? "Nie możesz porozumieć się ze sprzedającym"
@paosiab Jeśli wysyłka była w ramach Smart, możesz zwrócić bezpłatnie. Sprzedawca może też Ci wysłać opłaconą etykietę do wydrukowania, albo zwrócić koszt przesyłki zwrotnej. Najlepiej porozumieć się z nim bezpośrednio
@paosiab może na przykład wysłać kurierem z opcją paczki zawrotnej
@paosiab najszybciej zrób zwrot smartem jeśli kupione było ze smart
Na razie sprzedawca odpisał, że wyślą etykietę, więc czekam. Zwrot za sprawą smarta (o ile dobrze rozumiem to, co czytałam w regulaminie) mogę rzeczywiście zrobić szybko i łatwo, ale odbywa się on w ramach reklamacji, a co za tym idzie zobowiązuje to sprzedawcę do zwrócenia mi pieniędzy za towar. A tutaj chodzi o wymianę na właściwy produkt.