Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, mam problem ze zwrotem zakupu,ponieważ etykieta która wydrukowałam nie jest aktywna przy nadawaniu przesyłki w punkcie pocztowym. Procownik punktu kontaktował się z firma pocztową i tam też nie można zeskanować udostepnionej przez Państwa etykiety.
Prosiłam sprzedajacego o wygenerowanie nowej etykiety zwrotu , ale odesłał mnie do Allegro
Czy w gestii kupujacego (chcacego zwrócić towar) jest załatwienie etykiety i korespondencja z Allegro czy problem leży po stronie sprzedawcy?
@Anulka_pl1 Napisz do nas w tej sprawie przez formularz. Doradca będzie w stanie Ci pomóc. 🙂
@Anulka_pl1 Po twojej stronie, poproś o pomoc Allegro: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=a09c2d7f-ef5c-4001-847a-cbe75830e40e
@Anulka_pl1 zwrot po odstąpieniu od umowy i cała związana z tym procedura leży w obowiązku klienta ,tak to określił Ustawodawca .
@Anulka_pl1 takie zwroty nadasz tylko w placówkach pocztowych !!!