Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, nie działa mi smart udostępniony przez członka rodziny - członek rodziny posiada roczny abonament do którego zostałam dodana, z początku wszystko działało jednak po ok miesiącu smart wygasł - podczas zamawiania przedmiotu udało mi się zamówić z darmową wysyłką smart jednakże po kilku dniach zorientowałam się że transakcja została odrzucona, wtedy okazało się że mój smart z jakiegoś powodu jest nieaktywny. Próbowałam dołączać do rodziny na nowo, wyłączać i włączać opcję dzielenia się smartem na koncie członka rodziny ale niestety za każdym razem smart pokazuje ze wygasł tydzień temu.
@Client:40345401 To organizator grupy rodzinnej musi zaznaczyć na swoim koncie, że dzieli się Smartem z bliskimi. Jeśli tego nie zrobił, nie możesz korzytsać z usługi aktywnej na jego koncie.
Chyba tak to opisała ale?