Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
kupiłam smart, zapłaciłam zwykłym przelewem . Nie wiedziałam nic, pierwszy raz kupiłam i zrobiłam zakupy była opcja smart dostępna, bo zapłacone to kupiłam, I tu zaczął się problem. Ani zakupów, ani smarta, ani pieniędzy. Pani z którą kontakt jest utrudniony, bo wcale telefonu nie odbiera, pisze mi że musze kupić przez pay u. a co ze smartem, który ja zapłaciłam@!!!??? allegro niech mi teraz odda 8,99 bo do bogaczy nie należe, a chciała zaoszczędzić, nie mówiąc że córka mi płacze bo wyprawki nie dostała.
Nie kontaktuj się z panią przez telefon, tylko tędy; https://allegro.pl/dyskusje/nowa
Jednoczenie poproś o pomoc Allegro i zapytaj, na czym polega Twój problem ze Smartem tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...
@Mala-Mi83 Poczytaj jak działa Smart, coś gdzieś przeoczyłeś:https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=0659d0c6-6a30-428b-8676-e239caf3a868