Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
niestety nastąpiła pomyłka.
2 stycznia kupiłam legowisko, niestety bylo za duże, wiec wybrałam zwrot ze smartem, wydrukowałam etykietę, zaniosłam do punktu dpd, nadałam paczkę i ... paczka wróciła do mnie.
w miedzy czasie kupiłam mniejsze legowisko - 8 stycznia, ktore zachowuje.
Teraz pytanie? Czy moge sprobowac oddac ten produkt? Generalnie nie oddalam tego z powodu przewoznika/etykiety, paczka trafila spowrotem do mnie. Nie mialam czasu zeby to prostowac, gdyz wyjechalam na wakacje.
@Fala_15 podaj numer paczki ?
Nr paczki z zwrotow smart:
1000702452891U
A dlaczego wróciła do Ciebie z jakiego powodu?
Paczka wróciła z powodu nieodebrania przez sprzedawcę czy czemu?
Jak dla mnie możesz normalnie oddać tzn. odesłać sprzedawcy.
No ale to powinno byc zrobione w ramach Allegro smart. Po prostu dostalam etykiete ktora skierowala paczke spowrotem do mnie.
Teraz w ogole juz jest po 14dniach. Wiec z powodu bledu allegro/dpd chcialabym jednak prosic o przyjecie zwrotu.
Powinnam dostac nowa etykiete.
Ty swoje zrobiłeś, odstąpiłeś w ciągu 14dni od zakupu, wygenerowałeś etykietę ze Smartem i odesłać zgodnie Allegro Smart, więc nie musisz się niczego obawiać: napisz tu: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=a09c2d7f-ef5c-4001-847a-cbe75830e40e
Kupiłaś to legowisko od firmy czy osoby prywatnej?