Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Chciałbym odebrać 3 przesyłki, które na mnie czekają. Niestety przepadł mi telefon a w emailach nie ma już kodów odbioru (szkoda). Poproszę o ich przesłanie emailem lub na numer [edycja]
Pozdrawiam
Piotr
Nowe inne dane odbiorcy musisz zgłosić sprzedawcy aby mógł Cię zweryfikować że Ty to Ty wówczas będzie się starał Ci pomóc. lub skontaktuj się z dostawcą, masz pewnie mejla o przesyłce i poproś o kolejnego sms z numerem.
@pj25751 Kontaktuj się ze sprzedawcą, podaj mu aktualny numer telefonu. Poza tym skoro kody nie przychodzą na e-mail, mogą także nie przychodzić na stary telefon - nie sprawdzisz tego, bo go nie masz. Za przesyłkę odpowiada sprzedawca do momentu aż ją otrzymasz.
@xyz96 A co ma piernik do wiatraka klient sam zawinił gubiąc telefon a sprzedawca przesyłki wysłał regulaminowo na takie dane jakie otrzymał od klienta ,sam powinien teraz ponieś koszty odesłania i nadania tych przesyłek ponownie .
@mwmonety A skąd wiesz, czy kody na stary telefon przyszły? A gdzie kody na e-mail?
Ja nie piszę o kosztach, a Tu już wydałeś orzeczenie, że ponosi je kupujący.
@xyz96 Nie piszę że ponosi tylko że powinien ponieś czytaj ze zrozumieniem a to jest tylko moja subiektywna ocena.