anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Proszę o emaile z kodem odbioru, telefon mi przepadł

pj25751
#7 Wielbiciel#

Chciałbym odebrać 3 przesyłki, które na mnie czekają. Niestety przepadł mi telefon a w emailach nie ma już kodów odbioru (szkoda). Poproszę o ich przesłanie emailem lub na numer [edycja]

Pozdrawiam

Piotr

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

ZibiK30
#18 Luminarz#

Nowe inne dane odbiorcy musisz zgłosić sprzedawcy aby mógł Cię zweryfikować że Ty to Ty wówczas będzie się starał Ci pomóc. lub skontaktuj się z dostawcą, masz pewnie mejla o przesyłce i poproś o kolejnego sms z numerem.

Opinia na Allegro może być śmieszna ciekawa lub druzgocąca


Link do pomocy Allegro Kliknij i napisz

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@pj25751 Kontaktuj się ze sprzedawcą, podaj mu aktualny numer telefonu. Poza tym skoro kody nie przychodzą na e-mail, mogą także nie przychodzić na stary telefon - nie sprawdzisz tego, bo go nie masz. Za przesyłkę odpowiada sprzedawca do momentu aż ją otrzymasz.

oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

@xyz96 A co ma piernik do wiatraka klient sam zawinił gubiąc telefon a sprzedawca przesyłki wysłał regulaminowo na takie dane jakie otrzymał od klienta ,sam powinien teraz ponieś koszty odesłania i nadania tych przesyłek ponownie .

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@mwmonety A skąd wiesz, czy kody na stary telefon przyszły? A gdzie kody na e-mail?

Ja nie piszę o kosztach, a Tu już wydałeś orzeczenie, że ponosi je kupujący.

oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

@xyz96 Nie piszę że ponosi tylko że powinien ponieś czytaj ze zrozumieniem a to jest tylko moja subiektywna ocena.

oznacz moderatorów