Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
We środę zakupiłam towar, otrzymałam info, że przewidywana dostawa w piątek. W czwartek (12:57) i w piątek (11:22) 2 razy pisałam do Sprzedającego wiadomości, bo przesyłka nie była nadana, że jeśli się opóźnia to chciałabym prosić o zmianę paczkomatu, do którego ma być dostawa lub poprosić o wysyłkę w późniejszym terminie, bo teraz nie będę miała możliwości odbioru opóźnionej paczki. Na żadną z wiadomości nie otrzymałam odpowiedzi, a 6h po wysłaniu drugiej wiadomości nagle otrzymuję informację, że przesyłka została nadana i będzie do odbioru w poniedziałek, co nie będzie możliwe. Czy w takiej sytuacji mogę odstąpić od zakupu bez ryzyka obciążenia dodatkowymi kosztami? Uważam, że dochowałam staranności w skontaktowaniu się ze Sprzedającym i zostałam zlekceważona.
Jak nie możesz jej odebrać to klikaj zwrot- odstąpienie od umowy zakupu, nie odebrana wróci do sprzedającego a Tobie sprzedający musi zwrócić śrdoki.