Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, mam obecnie w koszyku produkty (wszystkie produkty są oznaczone jako smart) od dwóch sprzedających, od jednego za ponad 100 zł, o drugiego za ponad 150 zł.
W przypadku tych pierwszych wyświetla się informacja że dostanę za nie dwa losy, i dodatkowy los przy odpowiedniej opcji dostarczenia.
W przypadku tych drugich taka informacja się nigdzie nie wyświetla (powinny być 4 losy + 1 za odpowiednią opcję dostawy), dzieje się tak bez względu na to czy chcę zapłacić za oba zakupy jednocześnie czy osobno.
Co powinienem zrobić?
@Client:98698135 nie przyznajemy losów za to zamówienie, ponieważ produkty znajdują się w wykluczonej kategorii (domowa apteczka). Informacje o wykluczonych kategoriach znajdziesz w regulaminie (na samym dole regulaminu, będzie załącznik nr 1, gdzie wymieniliśmy wykluczone kategorie)