anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Rabat 50% po zakupie

Aga-2928
#8 Zapaleniec

Witam. Wczoraj kupiłam rzecz za 109zł. Dzisiaj ma dojść a sprzedawca w ramach Black week obniżył ta rzecz na 55 zł. Czy można zwrócić jeszcze nie odebrana rzecz i kupić za 55? Trochę źle się z tym czuje no ale 5 dyszek w kieszeni 😅

oznacz moderatorów
25 ODPOWIEDZI 25

AnnaG-Antyki
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Można. 

__________
(Allegro dzieli użytkowników, by rządzić). (Dzień bez awarii to dzień stracony).
oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Aga-2928  no prawnie masz 14 dni na odstąpienie od umowy, wiec możesz, a jeśli chodzi o Twoje moralne samopoczucie, to już sprawa indywidualna😉

oznacz moderatorów

RaBarbar_ka
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Aga-2928 zrezygnować z zakupu możesz na dwa sposoby: anulując zakup, zanim sprzedający wyśle zamówienie lub zwrócić produkt, gdy już go dostaniesz.
Obie opcje są jednoznaczne z odstąpieniem od umowy.
Jeśli sprzedający udostępnia anulowanie zakupu, opcję znajdziesz w szczegółach zakupu.

   Basia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Aż jako sprzedająca muszę zapytać. W jaki niby sposób "Jeśli sprzedający udostępnia anulowanie zakupu"? 

Z tego co kojarzę to na firmowym jest sobie czasem taka opcja, czasem nie. Na prywatnym nie ma jej nigdy. Krążą jakies mity, że to zależy od tego czy na firmowym już status zmienił ale to nieprawda, bo przy niezmienionym również opcja anulowania znika...

Więc niby jak? Wiele osób zarówno sprzedajacych jak i kupujących ma z tym problem, więc pytanie jest całkowicie poważne...

__________
(Allegro dzieli użytkowników, by rządzić). (Dzień bez awarii to dzień stracony).
oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@AnnaG-Antyki 

Opcja anulowania autentycznie istnieje, ale dlaczego znika, to wiedzą tylko "odpowiednie zespoły"  Czyli nie wie nikt.

Kiedyś się tym trochę interesowałem, podobno opcja istnieje, ale znika automatycznie gdy sprzedający rozpocznie procedurę realizacji zamówienia. A kiedy ta procedura się zaczyna to tez nie wiadomo, prawdopodobnie wtedy gdy  system wyśle automatyczny mail "dziękujemy za zakup"

Anulowanie zakupu jest bardzo niewygodne dla Allegro bo pozbawia możliwości pobrania prowizji. A to są straty....

 

oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Ja o tym doskonale przecież wiem. Po prostu denerwują mnie takie odpowiedzi. Zawsze wszystko "sprzedawca" jak to znowu "Allegro".  Wejdzie w posta 1, 2...10-ty. Któryś sprzedawca skończy z kolejną idio.tyc.zną dyskusją, bo moderatorka powiedziała, że to on... A wziąwszy pod uwagę, że nie dawno po zmianach dyskusji nawet blokady się pojawiały po dyskusjach z powodu anulowań to chyba zbytnio nie przesadzam... 

__________
(Allegro dzieli użytkowników, by rządzić). (Dzień bez awarii to dzień stracony).
oznacz moderatorów

Monika__L
#18 Luminarz

Opcja anulowania znika kiedy sprzedawca zmieni status zamowienia

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Niekoniecznie.  Czasami kupuję późnym wieczorem, nocą,  więc nie sądzę  żeby  sprzedający czekał na moje kliknięcie  i rozpoczynał zmianę statusu  o pólnocy.  A opcji anuluj po prostu najczęściej nie ma.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@br. Automat generuje w systemie etykietę nadawczą i już rozpoczęta jest realizacja i nie ma anuluj 

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

oczywiście koszta pakowania, sprzedaży i obsługi przedsiębiorcy zwrócisz?

@Aga-2928 ta sama rzecz u złodzieja może kosztować 30zł, a u żula 5zł

generalnie sobie uwłaczasz, polecam pielęgnowanie własnej godności i empatii

by nie skończyć np: tak

https://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/galeria/406715,bitwa-pod-biedronka-biedronka-w-lodzi-przy-...

 

zawsze możesz nabyć produkt ponownie i razem mając dwa w ogólnym rozrachunku będzie taniej 🙂

oznacz moderatorów

sl-aw-ek
#18 Luminarz

@br. "Czasami kupuję późnym wieczorem, nocą,  więc nie sądzę  żeby  sprzedający czekał na moje kliknięcie  i rozpoczynał zmianę statusu  o pólnocy" 

System może mu automatycznie po pobraniu danych zamówienia: 

- wygenerować etykietę nadawczą 

- zmienić status zamówienia na "W REALIZACJI"

@KOGIEL_T "ja mam chyba ten trzeci rodzaj konta" 
Trzy ... w sumie cztery to są możliwe komunikaty: 
- "Anulowane automatycznie" (brak płatności przez 7 lub 14 dni w zależności od metody) 
- "Kupujący anulował" (zgodnie z komunikatem) 
- "Kupujący zgłosił zwrot" (zgodnie z komunikatem) 
- "Kupujący zgłosił zwrot części zamówienia" (gdy nie zgłosi zwrotu całości tylko części zamówienia) 

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@sl-aw-ek    "System może mu automatycznie po pobraniu danych zamówienia:"

My wiemy że system wszystko może, ale chyba ktoś tym systemem zarządza?   Więc niech  może  "odpowiednie zespoły"  ustawią tak system żeby to  było jasne, rozsądne i logiczne.

Właśnie o tym dyskutujemy, bo o tym co potrafi system  Allegro to wiemy wszyscy i dyskusja o tym jest  bez sensu.  My piszemy tak jakby mówił dziad do obrazu, na to obraz ani słowa....

oznacz moderatorów

Ian4
#9 Pomysłodawca

To zależy również chyba od przelewu wypłat allegro na rzecz sprzedawcy. Jeżeli allegro przeleje wpłatę sprzedającemu w której znajdowała się również twoja wpłata, to chyba znika opcja anulowania takiego zakupu.

oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Ian4 No w to już prędzej uwierzę. Rzeczywiście zdarza mi się szybko wypłacać i mogła być wypłata popołudniu, a np etykieta dopiero rano...  

__________
(Allegro dzieli użytkowników, by rządzić). (Dzień bez awarii to dzień stracony).
oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Nieprawda. Miałam ze 2 klientów, którzy chcieli anulować i nie mieli opcji. A ja nic nie zmienialam, ani statusu ani etykiety nie drukowałam.  A etykiety robię sama na  menedzerze inpostu więc to żaden automat...

__________
(Allegro dzieli użytkowników, by rządzić). (Dzień bez awarii to dzień stracony).
oznacz moderatorów

RaBarbar_ka
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@AnnaG-Antyki może się zdarzyć, że w ofercie nie zostaną określone warunki zwrotu. Kupujący zobaczy wtedy odpowiedni komunikat. 

   Basia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Serio????? A próbowałaś kiedyś wystawić ofertę na firmowym koncie bez określenia warunków zwrotu? Widać, że nie. Podpowiem- wywala wtedy wielkiego błęda i póki ich nie określisz to nie wystawisz. Kilka razy mi się zdarzyło to przeoczyć to wiem xD

__________
(Allegro dzieli użytkowników, by rządzić). (Dzień bez awarii to dzień stracony).
oznacz moderatorów

RaBarbar_ka
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@AnnaG-Antyki wydaje mi się, że w mojej wypowiedzi nigdzie nie napisałam, że ta kwestia dotyczy konta firmowego 🤔 Załączyłam jednak link, gdzie można sprawdzić szczegóły. 

   Basia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Wydaję mi się, że w związku z tym, że na kontach prywatnych w ogóle nie ma opcji anulowania to nie może dotyczyć innego konta niż firmowego... Chyba, że znasz tu jeszcze jakiś inny rodzaj konta?

 

__________
(Allegro dzieli użytkowników, by rządzić). (Dzień bez awarii to dzień stracony).
oznacz moderatorów